Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادن هازارد بهترین بازیکن لیگ اروپا انتخاب شد

ادن هازارد
ادن هازارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ادن هازارد ستاره بلژیکی رئال مادرید که سال گذشته نقش اساسی در قهرمانی چلسی در لیگ اروپا داشت، به عنوان بهترین بازیکن لیگ اروپا انتخاب شد.

به گزارش اسپوتنیک، عنوان بهترین بازیکن سال اروپا به ادن هازارد ستاره بلژیکی رئال مادرید داده شد. هازارد و لوکایوویچ دو بازیکن کنونی رئال و الیویه ژیرو برای رقابت بر سر عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ انتخاب شده بودند. هازارد و یوویچ در فصل گذشته برای چلسی و اینتراخت فرانکفورت بازی می‌کند که اکنون هر دوی آنها به جمع کهشکانی‌ها پیوسته اند.

ادن هازارد - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تلاش هازارد برای رسیدن به بازی برابر ویارئال

در کنار ستاره فرانسوی چلسی به عنوان نامزدهای عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ اروپا معرفی شده بودند و سرانجام پیش از شروع قرعه‌کشی دور گروهی لیگ اروپا در موناکو، این ستاره بلژیکی به عنوان بهترین بازیکن لیگ اروپا معرفی شد.

هازارد در بازی نهایی که با برتری 4 - 1 چلسی برابر آرسنال همراه بود، بهترین بازیکن زمین شد و دو بار موفق به گلزنی شد. اولیویه ژیرو در 14 مسابقه توانست 11 گل برای چلسی  به ثمر برساند و آقای گل رقابت‌ها شود. لوکا یوویچ نیز در 14 بازی توانست 10 گل برای فرانکفورت بزند و کمک کند این تیم به نیمه نهایی رقابت‌ها برسد. فرانکفورت در ضربات پنالتی بازی را به چلسی باخت و از رسیدن به فینال باز ماند.

هازارد این فرصت را دارد تا در سال روان در لیگ قهرمانان توانایی‌های خود را بار دیگر اثبات کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала