Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرنوشت انتقال نیمار به بارسلونا همچنان مبهم است

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч за третье место. Бразилия - Нидерланды نیمار
Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч за третье место. Бразилия - Нидерланды نیمار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پاری‌سن‌جرمن پس از رد پیشنهاد بارسلونا برای جذب نیمار، گزینه‌ای دیگری را به آبی‌اناری‌ها پیشنهاد داده که فراهم کردن آن برای بارسلونا دشوار خواهد بود.

 به گزارش اسپوتنیک و به نقل از موندودپورتیوو، باشگاه فرانسوی پس از رد سومین پیشنهاد بارسلونا، اکنون گزینه‌ای دیگری به پیشنهاد داده که فراهم کردن آن از سوی کاتالانی‌ها دشوار خواهد بود. بارتومئو رییس بارسا و ناصرالخلیفی مالک پاری‌سن‌جرمن روز گذشته در موناکو دیدار کرده اند. این روزنامه می‌گوید که این دیدار به گونه انفرادی نبوده است و دیگر اعضای کمیسیون یوفا نیز حضور داشتند. موندو در تازه‌ترین مورد گفته است که قرار است بارتومئو و ناصرالخلیفی جلسه دیگری در موناکو داشتند.

Neymar (Brazil) triumphs after the victory in the World Cup 1/8 finals match between Brazil and Mexico. - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
فوری؛ نیمار به بارسلونا نزدیک شد

این در حالیست که گفته می‌شود هواپیمای بارتومئو دیشب به بارسلونا نشست کرده و بر اساس گزارش‌ها، او قصدر سفر دوباره به موناکو را ندارد. این روزنامه می‌گوید پاری‌سن‌جرمن روز گذشته با پیشنهاد بارسلونا برای واگذاری راکیتیچ، دمبله و تودیبو بعلاوه 130 میلیون یورو روبرو شده اما به گزارش این روزنامه، پی‌اس‌جی قادر نشده که دمبله و راکیتیچ را برای پیوستن به این باشگاه فرانسوی راضی کند.  بر اساس ادعای امروز موندو، پرونده نیمار را همچنان باز نگه داشته چرا که پاری‌سن‌جرمن می‌توانست روز گذشته پس از رد پیشنهاد بارسا آخرین جواب منفی را به باشگاه  کاتالان بدهد و پرونده را مسدود کند.

آبی‌اناری‌ها امروز و فردا پیشنهاد پی‌اس‌جی را بررسی خواهد کرد تا امکان پاسخ به آن را تحلیل کند. در همین حال، روزنامه اسپانیایی می‌گوید به نقل از منابع خود میگوید که با توجه به محدودیت زمان در نقل و انتقالات، شرایط مالی بارسلونا و درخواست سنگین پی‌اس‌جی که پاسخ دادن به آن برای بارسا بسیار دشوار خواهد بود، اکنون جو بدبینی در بارسلونا حاکم است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала