Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدیر یوونتوس: دیبالا تابستان باشگاه را ترک نخواهد کرد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی یوونتوس
پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فابیو پاراتیچی، مدیر یوونتوس اعلام کرد که پائولو دیبالا "تابستان امسال این تیم را ترک نخواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پاراتیچی به Sky Sport ایتالیا گفت: "یوونتوس فصل های خوبی را در لیگ قهرمانان اروپا تحت مربیان مختلف بازی کرده است و امیدواریم مائوریزیو ساری این کار را ادامه دهد."

وی گفت: "بازار نقل و انتقالات برنامه ریزی و فرصت است ، بنابراین شما باید چشم خود را برای عناصر غیرقابل پیش بینی نگه دارید. همیشه فرصت هایی برای بازیکنان وجود دارد که می توانند وارد شوند و بیرون بروند، اما اگر تا چند روز آینده وجود نداشته باشد، ما مثل همیشه خواهیم ماند. "

از وی كه آیا این بدان معنی است كه علی رغم علاقه پاری سن ژرمن، خروج دیبالا همچنان روی میز است.وی گفت: "ما می توانیم تابستان دیبالا را ترک کنیم. ما می توانیم از این امر به عنوان یک احتمال استفاده کنیم.

وی گفت: "این باشگاهی است که احساس خوبی از خود به جا می گذارد، زیرا اغلب بازیکنان می خواهند هنگام ترک آنها دوباره برگردند. اخیراً جیجی بوفون و لئوناردو بونوچی.

وی گفت: "افرادی هستند که چیزهای زیادی را به باشگاه آورده اند ، نه فقط به تیم یا اتفاقاتی که در این زمینه افتاده اند. فراموش نکنیم ، یوونتوس 3،000 روز صدرنشین جدول سری آ بوده است و این بازیکنان همیشه اولین کسانی هستند که برای تمرین حاضر می شوند و آخرین نفر به ترک خود می پردازند. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала