Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آغاز سلطنت باشگاه‌های انگلیسی بر اروپا

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر لیورپول
لیورپول - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارشناسان معتقد اند که در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا باز هم تیم های انگلیسی قهرمان خواهند شد.

به گزارش اسپوتنیک، فصل گذشته و پس از چندین سال قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا تیم‌های انکلیسی شدند و به سلطنت چندین ساله تیم‌های اسپانیایی خاتمه دادند.

کلوپ - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رمز موفقیت کلپ در قدرت‌مندسازی لیورپول

فصل گذشته هر دو فینال مهم اروپا را تیم‌های  انگلیسی بازی کردند که لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا تاتنهام را شکست داد و چلسی در فینال لیگ اروپا آرسنال را شکست داد.

حالا گریم سوس بازیکن اسبق باشگاه لیورپول معتقد است که در این فصل لیگ قهرمانان اروپا، مجدداً باشگاه های لیگ برتر درخشان ظاهر خواهند شد و مدعی اصلی قهرمانی خواهند بود.

سوس همچنان عقیده دارد که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو عصر شان به پایان رسیده است  و دیگر در اروپا بی رقیب نخواهند بود.

گریم سوس گفت:«دو دلیل وجود داشت که این همه سال بارسلونا و رئال مادرید به اروپا مسلط بودند و آن مسی و رونالدو است. این دو بازیکن هنوز هم بازیکنان خوبی هستند، اما فصل گذشته دیدیم که آنها دیگر از توان بالا کشیدن تیم‌های شان را ندارند و با توجه به اینکه اکنون هر دو در سنی بالاتر از 30 سال هستند، جای تعجب ندارد. یوونتوس فکر می‌کرد که با آوردن رونالدو می‌تواند قهرمان لیگ قهرمان اروپا شود که این فکر اشتباه بود. مسی فصل گذشته در بارسلونا باورنکردنی بود و عملکرد او در دیدار نخست مرحله نیمه نهایی برابر لیورپول خارق العاده بود، اما او در دیدار دوم در آنفیلد کم فروغ بود وجا ماند. تیم‌های انگلیسی حالا بسیار تقویت شده اند و بازیکنان خوبی از سراسر جهان در ترکیب خود دارند. لیورپول و سیتی مطمئناً برای قهرمانی برنامه‌یی دارند.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала