Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

اشاره عجیب ترامپ به همسرش تمسخر کاربران را برانگیخت + ویدئو

© AFP 2023 / Saul Loeb اشاره عجیب ترامپ به همسرش تمسخر کاربران را برانگیخت + ویدئو
 اشاره عجیب ترامپ به همسرش تمسخر کاربران را برانگیخت + ویدئو   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در اینترنت نوار ویدیویی از اشاره عجیب رئیس جمهور امریکا منتشر شده است که در آن دونالد ترامپ با ژستی که معمولاً برای صدا زدن سگ ها استفاده می شود، همسر خود را صدا می کند.

به گزارش اسپوتنیک، در یوتیوب اخیرا فیلمی از دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا منتشر شده است که در آن ترامپ از لیموزین بیرون می آید و با دستش چند بار بر پای خود می زند و با این کار همسرش ملانیا را صدا می کند.

ترامپ به همراه همسرش ملانیا از بیمارستان زخمی های تیراندازی دسته جمعی اخیر بازدید کردند که این تیراندازی ها در تاریخ 3 آگست در شهرهای ال پاسو (تگزاس) و دیتون (اوهایو) با اختلاف سیزده ساعت انجام شد و بر اثر آن 32 نفر جان باختند و حدود 60 نفر نیز زخمی شدند.

سال گذشته  نیزرئیس جمهور امریکا به دلیل اینکه ملانیا را در باران بدون چتری رها کرد، مورد تمسخر قرار گفت. خود ترامپ بر این باور است که برای همسرش ملانیا "بانوی اول" خیلی آسان نیست و با او ازدواج نموده.

 رئیس جمهور امریکا پس از این دو سفر، گزارش مفصلی از عکس و فیلم را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد و از قربانیان و خانواده های آنها در این زمان دشوار حمایت کرد، اما بسیاری از کاربران اینترنت با استناد به واکنش ترامپ از این حادثه (از لحظه فاجعه تا دیدار وی تقریباً یک هفته گذشته بود) از وی انتقاد نمودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала