Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناراحتی کارلتو ازعملکرد شاگردانش برابر یوونتوس

© Sputnik / Константин Твердовский /  مراجعه به بانک تصاویر ناپولی
ناپولی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شب گذشته تیم های فوتبال یوونتوس و ناپولی در هفته دوم مسابقات سری آ با هم دیدار کردند که این دیدار در نهایت به سود یاران رونالدو به پایان رسید.

به گزارش اسپوتنیک، حساس ترین بازی هفته در چارچوب بازی های هفته دوم سری آ ایتالیا میان دو تیم ناپولی و یوونتوس در ورزشگاه آلیانز شب قبل برگزار شد که طی آن شاگردان کارلوآنچلوتی بازگشت دراماتیک زدند و بازی 3-0 باخته را مساوی کردند، در حالیکه در فرجام با اختلاف یک گل شکست خوردند.

پس از این دیدار آنچلوتی سرمربی آبی‌پوشان ناپل در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: امتحان آسان و مثبتی نبود در حالیکه ما تنها یک نیمه خوب بازی نکردیم. همه فکر می کردند کار تمام شده است ولی ما به بازی برگشتیم و می‌توانستیم بازی را با تساوی 3-3 یا با برتری 4 بر 3 به پایان ببریم، اما در نهایت این حقیقت ماجرا را تغییر نمی‌دهد که عملکرد ما به اندازه کافی خوب نبود.

کارلتو در ادامه افزود: چون بازی 3-0 شده بود، یوونتوس روند بازی را تغییر داد و به ضد حملات چشم دوخت اما ما کنترل بیشتری روی توپ و میدان پیدا کردیم. آمدن هیروینگ لوزانو بر وزن هجومی ما افزود. اما اجازه دادیم یووه ما را تحت‌فشار قرار دهد و فابین رویز در نیمه اول در بازی گم بود چون ما از فضاهای موجود در حمله به خوبی استفاده نکردیم. هفت یا هشت بازیکن ما در یک‌سوم زمین خودمان به کارهای دفاعی مشغول و در فکر مهار کریستیانو رونالدو و گونزالو هیگواین بودند، به همین خاطر آنطور که باید می کردیم در کارهای هجومی نتوانستیم شرکت کنیم.

از نظر آنچلوتی بازیکنانش در یک نیمه خود را در خط حمله نیافتند و پس از استراحت این روند تغییر یافت. او انتقاد میکند که شاگردانش برای دفاع فداکاری نکرده اند و به همین دلیل در دو بازی آنان 7 گل خورده اند.

او ادامه داد: یوونتوس شخصیت و کیفیت تیمی بالایی دارد ولی ما می‌توانیم با آنها برای کسب عنوان قهرمانی رقابت کنیم، گرچه در این بازی فُرصت‌ شکست آنها را از دست دادیم و روی هم رفته ما یک ساعت اول خوب بازی نکردیم که این جای ناامیدی دارد.

در سوی مقابل جیووانی مارتوشیلو که به دلیل مریضی مائوریتزیو ساری به بیماری ذات‌الریه جانشین او شده بود، پس از بازی در گفت‌وگو با اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ما پس از گذشت یک ساعت از زمان بازی به لحاظ بدنی دچار افت شدیم و با وجود این شرایط کار مقابل تیمی همچون ناپولی که از این موضوع به خوبی استفاده کرد، سخت شد.

او در ادامه گفت: وقتی ما 3 بر صفر پیش بودیم، کمی آشفته شدیم در حالیکه تیم می‌تواند گل بخورد، اما نه 3 گل در 16 دقیقه. شاید ما به نتیجه 3 بر صفر راضی بودیم و همین باعث شد که به ناپولی اجازه بازگشت به جریان بازی را بدهیم.

مارتوشیلو اضافه کرد: وقتی اشتباهاتی در زمینه جای‌گیری و واکنش داشته باشید، گل‌هایی از چنین بازیکنان باکیفیتی دریافت می‌کنید. من در حدود یک ماه است که کنار این تیم هستم و حتی در بازی‌های دوستانه پیش‌فصل از دیدن این موضوع که بازیکنان تیم تسلیم نمی‌شوند، حیرت‌زده شده بودم. به هر حال آنها تمام توان خود را به کار گرفتند تا از این بازی امتیاز بگیرند و این ویژگی بارز آنهاست.  

مربی یوونتوس با اشاره به تغییر رویکرد یووه پس از آمدن مائوریتزیو ساری اظهار داشت: این تیم ساخته شده تا عمقی دفاع کند و در کنارش کارهای هجومی را پیاده کند. همچنین ما به دنبال مالکیت بیشتر توپ در نیمه زمین خودی هستیم که این با توجه به روشی بازی که تیم به آن عادت داشته، کار خیلی دشواری است. این کاری نیست که بخواهیم یک ماهه انجامش دهیم و روی کار بر روی ویژگی‌های بازیکنان هستیم. از اینکه میرالم پیانیچ هم هرآنچه که از او می‌خواهیم را اجرا می‌کند، شگفت‌زده شده‌ایم.

قابل یاد آوریست که این دیدار با نتیجه 4-3 به سود یوونتوس به پایان رسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала