وزارت داخله: شهر کندز با کشته‌شدن ۵۶ طالب کاملاً پاکسازی شد

© Photo / MOI AFGنیروهای افغان در کندز
نیروهای افغان در کندز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت امور داخله افغانستان با نشر یک خبرنامه از انهدام ۵۶ هراس افگن طالب در کندز و پاکسازی این شهر به گونه کامل، خبر داده است.

به گزارش اسپوتنیک، در خبرنامه وزارت داخله آمده است: "شب گذشته، نیروهای قطعات خاص ۳۳۳ پولیس، نیروهای کماندوی اردوی ملی و نیروهای قطعه ۹۰۵ امنیت ملی، عملیات مشترک ضد هراس افگنی را دربخش های شهر کندز، انجام دادند که درنتیجه آن، برعلاوه کشته شدن ۵۶ هراس افگن طالب، شهر کندز به گونه کامل از وجود گروه هراس افگن طالب پاکسازی شد".

وزارت داخله افزوده است که همچنان نیروهای امنیتی و دفاعی کشور به ادامه عملیات پاکسازی در شهر کندز، عملیات هوایی را درساحات زاخیل، علی خیل، کاسانی، خاکنی و قهوه خانه شهر کندز انجام دادند که در نتیجه آن هراس افگنان طالب تلفات سنگین را متقبل شده اند و ساحات یاد شده به گونه کامل تصفیه شده است.
در ادامه خبرنامه آمده است: "با تاسف در نتیجه درگیری‌ها و حمله انتحاری دیروز، ۲۰ تن از نیروهای امنیتی و ۵ فرد ملکی شهید و بشمول شماری ازنیروهای امنیتی ۸۵ فرد ملکی دیگر زخمی شده اند".
وزارت داخله افزده است که نیروهای امنیتی کشور با شجاعت و دلیری از هموطنان ملکی خویش در ولایت کندز دفاع نموده و در دفاع از هموطنان خود درهر نقطه از کشور از هیچ نوع فداکاری دریغ نمی‌کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала