Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گرت بیل به رکورد رونالدو رسید

© REUTERS / Sergio PerezUEFA Champions League - Santiago Bernabeu stadium, Madrid, Spain, 18/10/16 Real Madrid's Gareth Bale celebrates after scoring a goal.
UEFA Champions League - Santiago Bernabeu stadium, Madrid, Spain, 18/10/16 Real Madrid's Gareth Bale celebrates after scoring a goal. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گرت بیل به یکی از رکورد‌های رونالدو در شب تساوی با ویارئال رسید.

به گزارش اسپوتینک، گرت بیل که در آغاز فصل روزهایی خوشی در رئال مادرید نداشت و زیدان می‌خواست این بازیکن ولزی از باشگاه جدا شود، این روزها به بازیکن ثابت در ترکیب رئال مادرید مبدل شده است.

بیل - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
شش سال پیش بیل به رئال پیوست

بیل شب گذشته و در بازی برابر ویارئال که با تساوی 2-2 به پایان رسید درخشش فوق‌العاده داشت و هر دو گول رئال مادرید را به ثمر رساند تا این تیl یک امتیاز کسب کند.

 این بازیکن شب گذشته به یکی از رکورد‌های رونالدو نیز رسید و اگر اخراج نمی‌شد شب رویایی را رقم می‌زد.

گرت بیل با دو گولی که به ثمر رساند تعداد گول‌هایش را برای کهکشانی‌ها به 104 رساند و به این ترتیب با رکورد رونالدو نازاریو در رئال مادرید رسید. رونالدوی  برازیلی برای به ثمر رساندن این تعداد گول به 177 بازی نیاز داشت و میانگین گول زده او در هر بازی به 0.59 میرسد اما گرت بیل در 234 دیدار به این رکورد رسید و میانگین گولزده بیل به 0.44 گول می‌رسد.

این درحالی‌ست که این بازیکن ولزی می‌تواند این رکورد را در ادامه بهبود بخشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала