Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازیکنان رئال مادرید برای ناواس آرزوی موفقیت کردند

© Sputnik / Григорий Соколов /  مراجعه به بانک تصاویر کیلور ناواس
کیلور ناواس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازیکنان رئال مادرید پس از جدایی ناواس از این تیم برای با فرستادن پیام و گذاشتن پست در شبکه‌های اجتماعی به وی آرزوی موفقیت کردند.

به گزارش اسپوتنیک، ساعاتی قبل نخست آرئولا به صورت قرضی به رئال مادرید پیوست و پس از آن ناواس به صورت دایمی راهی پاریسن جرمن شد.

ناواس در رختکن و درسانتیاگو برنابئو بازیکن کم حاشیه و محبوب بود و سرجیو راموس در شبکه‌های اجتماعی از زحمات این بازیکن قدردانی کرد.

کاپیتان رئال مادرید نوشت: « ناواس برایت آرزوی موفقیت‌های بیشمار می کنم، با آن‌که می‌دانم موفق خواهی بود و به آن نیاز نداری. ذهنیت تو، سخت کوشی و خصوصیات انسانی‌ات در همه جا یاد خواهد شد. همیشه ترا بیا خواهم داشت مرد فوق‌العاده.»

View this post on Instagram

A post shared by Sergio Ramos (@sergioramos) on

ایسکو دیگر همتیمی ناواس در مورد او نوشت:« برای همه چیز تشکر، در تیم جدیدت برایت آرزوی موفقیت دارم و همیشه بیاد ما خواهی بود.»

 

لوکاس وازکز هم نوشت:« سال‌هایی که با هم بودیم عالی بود. ناواس تو دروازه بان برتر و حتی انسان عالی استی. دوست من برایت بهترین ها آرزو می کنم.»

همچنان باشگاه رئال مادرید دراین مورد نوشت:« ناواس بخش مهمی از تاریخ سازی رئال بود که توانست در مدت پنج سال 12 قهرمانی از جمله سه لیگ قهرمانان را به دست آورد. باشگاه رئال مادرید برایت آرزوی موفقیت دارد ناواس!»

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала