Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فصل دشوار در انتظار نیمار

© Sputnik / Vitaly PodvitskiNeymar Scores Financial Goal
Neymar Scores Financial Goal - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمار جونیور فصل دشواری را پیشرو دارد زیرا روابط این بازیکن با هواداران پی اس جی قابل ترمیم نیست.

به گزارش اسپوتنیک، نیمار که انتقالش به بارسلونا منتفی شده، قرار است فصل بعد در باشگاه پاریسن جرمن توپ بزند و یک سال دیگر در این تیم خواهد ماند.

نیمار - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
درگیری نیمار با هم تیمی‌هایش

در همین حال جاناتان جانسون، کارشناس فوتبال فرانسه می گوید، تقابل نیمار با هواداران پی اس جی پس از آنکه پیشنهاد بازگشتش به بارسلونا رد شد، دشوار خواهد بود زیرا روابط آن‌ها قابل ترمیم نیست.

جاناتان با استناد به این‌که مهاجم برزیلی در این فصل هنوز برای پی اس جی بازی نکرده است اما هواداران بنرهای توهین آمیز به او نشان داده اند، معتقد است که فصل دشوار در انتظار نیمار خواهد بود.

جاناتان به اسکای اسپورت گفت:« من فکر می کنم حضور دوباره نیمار در پارک دو پرانس و مقابل شدن با هواداران بزرگترین مشکل نیمار خواهد بود. نیمار با هواداران بیگانه شده است اما با همتیمی‌هایش چنین مشکلی ندارد. حمایت‌های کیلیان امباپه و وراتی درطول ماه‌های اخیر نشان داد که هنوز این بازیکن در میان همتیمی‌هایش محبوب است و در میان آن‌ها جا دارد.»

جاناتان در مورد آینده نیمار با توخل افزود:« توخل نیمار را دوست دارد و حتی در این مورد با وی تماس داشته و در مورد آینده او درتیم به او چیز‌هایی گفته است اما هواداران ممکن است او را نبخشند و این مسئله کار را به نیمار و تیم دشوار خواهد ساخت.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала