Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی تیم ملی اسپانیا: حاضرم مقامم را به انریکه بدهم

© Sputnik / Виктор Толочко /  مراجعه به بانک تصاویر لوئیس انریکه
لوئیس انریکه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روبرت موره نو سرمربی تیم ملی اسپانیا در نشست خبری خود امروز گفت اگر روزی لوییس انریکه بخواهد برگردد، جای خود را به او مسپارد.

به گزارش اسپوتنیک، فوتبال اسپانیا چند روز پیش با خبر مرگ دختر 9 ساله لوئیس انریکه مارتینز در شوک فرو رفت. شانا مارتینز به دلیل سرطان در سن 9 سالگی از دنیا رفت. این رویداد سبب شد که  سرمربی سابق بارسا و تیم ملی اسپانیا با یک تراژدی بزرگ مواجه شود. انریکه که به دلیل بیماری دخترش از هدایت اسپانیا کنار رفته بود، به نظر می‌رسد تا مدت‌ها نتواند در دنیای فوتبال ظاهر شود.

رسمی: موره‌نو جانشین انریکه در تیم ملی اسپانیا شد - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رسمی: موره‌نو جانشین انریکه در تیم ملی اسپانیا شد

سرمربی تیم ملی اسپانیا افزود:"هفته دشواری را پشت سر گذاشتیم اما باید در تیم ملی یک شادی کوچک ایجاد کنیم در حالی که همه از اتفاق رخ داده برای لوئیز انریکه متاثر هستیم. این تنها کاری است که می توانیم انجام دهیم. می دانم لوئیز روزهای سختی را می‌گذراند و اکنون زمان درستی برای مطرح کردن چنین چیزی نیست، اما من همواره از کارکردن با احساس غرور کرده ام و بسیار دوستان صمیمی هم هستیم. اگر روزی او بخواهد به تیم ملی برگردد، من از سمتم کنار می روم و بار دیگر دستیارش خواهم شد."

روبرت در مورد سبک تیم ملی اسپانیا نیز صحبت کرد و گفت: "مثل همیشه می خواهیم توپ در اختیار ما باشد. برای اینکه فضاهای خالی را پیدا کنید، گاهی مجبور می شوید 10 تا 15 پاس به یکدیگر بدهید. زمانیکه توپ در اختیار ما نیست، استرس می‌گیرم. به همین دلیل باید هرچه زودتر آن را بازپس بگیریم. هر حرکتی از سوی تیم باید با یک شوت و یک ضربه به دروازه تمام شود".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала