Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشت انتقالی که اتفاق نیفتاد و ممکن در جنوری پیگیری شود

© AP Photo / Andre PennerCorinthians and Botafogo players battle it out during a Brazilian soccer league match at the Itaquerao Stadium in Sao Paulo, Brazil
Corinthians and Botafogo players battle it out during a Brazilian soccer league match at the Itaquerao Stadium in Sao Paulo, Brazil - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پنجره نقل و انتقالات اروپایی بسته شده است و تا ماه جنوری هیچ بازیکنی از یک تیم به تیم دیگر منتقل نخواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم‌های اروپایی در این پنجره نقل و انتقالات تلاش‌ زیاد کردند تا بازیکنان مورد نظر شان را جذب کنند اما برخی بازیکنان و باشگاه‌ها نتوانستند به اهداف مورد نظر دست یابند.

در این گزارش هشت بازیکن مطرح که قرار بود به تیم‌های مورد علاقه شان منتقل شوند اما به بنا بر دلایلی این انتقال صورت نگرفت را مرور می‌کنیم.

کریستین اریکسن

این بازیکن دنمارکی که یک سال از قراردادش با تاتنهام باقی مانده است خواهان جدایی از تاتنهام و پیوستن به یکی از باشگاه‌های بارسلونا و رئال مادرید بود اما هیچ پیشنهادی از سوی این باشگاه‌ها به او نشد و دیگر تیم‌ها توانایی جذب این بازیکن را نداشتند که در نهایت او در تاتنهام ماندنی شد.

پل پوگبا

زیدان به صورت جدی خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن بود و حتی پرز را به این انتقال راضی کرد اما قیمت بالای این بازیکن باعث شد تا این انتقال صورت نگیرد و پوگبا نیز در منچستر ماندنی شد.

گرت بیل

این بازیکن که در آغاز با زیدان مخالفت‌های جدی داشت و زیدان خواهان جدایی او بود اما به دلیل نداشتن پیشنهاد مناسب، از تیم‌های مطرح در رئال ماندنی شد.

لورن

این مدافع کروات به دلیل این‌که خط دفاعی لیورپول ستاره‌های زیادی را در خود می‌بیند و ممکن به او بازی بیشتر نرسد خواهان جدایی از این تیم بود که بدلیل نداشتن پیشنهاد مناسب در لیورپول ماندنی شد.

نیمار

این بازیکن مورد توجه دو باشگاه بزرگ اسپانیا قرار داشت و بارسا تا آخرین ساعات برای جذب او تلاس کرد اما قیمت بالای او و عدم رضایت پی اس جی به بازگشت او به بارسا مانع این انتقال شد.

زاها

رییس باشگاه کریستال پالاس از موانع اصلی انتقال این بازیکن به اورتون بود و نخواست قیمت این بازیکن را از 70 میلیون یورو کاهش دهد و آرسنال که یکی دیگر از مشتریان او بود نیز به دلیل قیمت بالای او حاضر به خرید او نشد.

شکودران مصطفی

این مدافع آلمانی قرار بود به دلیل حضور دیوید لوئیز تیم را ترک کند که با مصدومیت راب هولدینگ انتقالش منتفی شد و در آرسنال ماندنی شد.

دیبالا

دیبالا قرار بود راهی منچستریونایتد شود اما این بازیکن با این باشگاه به توافق نرسید. پس از آن این بازیکن با تاتنهام وارد مذاکره شد که اینبار نیز با این باشگاه به توافق نرسید و در روز‌های اخیر گمان میرفت با جدایی نیمار به پی اس جی برود که نیمار نیز از باشگاهش جدا نشد و در نهایت دیبالا در یوونتوس ماندنی شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала