ناهماهنگی نیروهای امنیتی و ادامه جنگ در بغلان

© Photo / RB / RBناهماهنگی نیروهای و ادامه جنگ در بغلان
ناهماهنگی  نیروهای و ادامه جنگ در بغلان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عدم هماهنگی میان نیروهای امنیتی در بغلان، باعث ادامه جنگ، بندش راه، افزایش طالبان در مسیر شاهراه و بلند رفتن قیمت های مواد خوراکی در این ولایت شده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از آریانا نیوز، رئیس شورای ولایتی بغلان، محمد صفدر محسنی می گوید که شهر پلخمری از سه روز بدین‌سو در محاصره طالبان قرار دارد، اما حکومت تاکنون هیچ کاری را که سبب شکست طالبان و باز شدن راه شود، انجام نداده است.

ادامه درگیری‌ها در بغلان؛ طالبان مسیر کندز و تخار بسته اند - اسپوتنیک افغانستان
ادامه درگیری‌ها در بغلان؛ طالبان مسیر کندز و تخار بسته اند

آقای محسنی، میگوید:

 “متأسفانه امکانات که این ولایت نیاز دارد اردوی ملی آن امکانات را ندارد، و در میان صفوف پولیس ناهم‌آهنگی کامل وجود دارد.”

در همین حال شماری از مسافران که در مسیره شاهراه شمال که در محاصره طالبان گیرمانده‌اند از افزایش قیمت مواد خوراکه در این شهر شکایت دارند.

محمد سرور، یک مسافر مسیر بزرگ‌راه شمال می‌گوید:” مسافران پیسه نان را ندارند مردم منطقه به ما نان میدهند و دوا میدهند از طرف حکومت برای ما هیچ گونه کمکی نشده است.”

این مسافران حکومت را به بی کفایتی  متهم می کنند و می گویند که حکومت حتی توان باز کردن راه و برداشتن ایست‌های بازرسی طالبان را از مسیر این شاهراه ندارند.

از سوی هم باشنده‌گان ولایت بغلان می گویند که طالبان ساحه دندغوی شهر پلخمری را هدف حملات راکتی خویش قرار دادند.

این در حالی است که است چند روز به این سو شهر پلخمری مرکز ولایت بغلان در محاصره طالبان قرار دارد و گره طالبان تا مرکز این شهر نیز پیشروی کرده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала