Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چرا بارسا و رئال بازیکن آرجنتینی به خدمت نمی‌گیرند؟

© REUTERS / Paul HannaSoccer Football - La Liga Santander - Real Madrid vs FC Barcelona - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - December 23, 2017 Barcelona’s Lionel Messi in action as Real Madrid’s Raphael Varane attempts to block
Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid vs FC Barcelona - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - December 23, 2017 Barcelona’s Lionel Messi in action as Real Madrid’s Raphael Varane attempts to block - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در 9 سال گذشته باشگاه‌های رئال مادرید و بارسلونا بازیکن آرجنتینی به خدمت نگرفته اند.

به گزارش اسپوتنیک، یکبار دیگر دو باشگاه بارسا و رئال مادرید هیچ بازیکن آرجنتینی را به خدمت نگرفتند و این به این معنی است که 9 سال سال است دو باشگاه بازیکن آرجنتینی جذب نکرده اند.

نیمار جونیور - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ویدیوی که نشان می‌دهد چرا بارسا و رئال به دنبال نیمار هستند

 در سال 2010 ، آنخل دی ماریا از بنفیکا به رئال مادرید آمد و خاویر ماسکرانو از لیورپول به بارسلونا منتقل شد و دیگر هیچ بازیکن آرجنتینی را تا حالا به خدمت نگرفته اند.

در بارسلونا لیونل مسی آرجنتینی است و فقط یک او باقی مانده است. مسی هم که از باشگاهی جذب نشده است و در لاماسیا رشد کرده است. بنابراین ماسکرانو آخرین آرجنتینی که از تیم دیگری به بارسا آمده است. او در جنوری سال 2018 نیوکمپ را به مقصد چین ترک کرد.

با این وجود، در پایتخت اسپانیا از زمان جدایی دی ماریا و پیوستن او به منچستریونایتد در سال 2014 هیچ بازیکن آرجنتینی به جمع کهکشانی ها نپیوسته است و در ترکیب این تیم هیچ آرجنتینی حضور ندارد.

سال گذشته رئال مادرید خواهان به خدمت گرفتن پالاسیوس هافبک ریورپلاته بود اما در نهایت تصمیم گرفت او را جذب نکند. در چند سال اخیر نام‌های مائورو ایکاردی و پائولو دیبالا به باشگاه رئال مادرید نسبت داده می‌شد اما هیچ اتفاقی نیفتاد درعوض رئال مادرید دو برازیلی وینسیوس و رودریگو را با مبالغ بالا به خدمت گرفت.

بارسلونا نیز استیبان آندرادا را زیر نظر داشت اما دروازه بان تصمیم گرفت به بوکاجونیورز بپیوندد.

از نظر تاریخی رئال مادرید و بارسلونا مکان خوبی برای موفقیت بازیکنان آرجنتینی بوده اند اما در سالهای اخیر این بازیکنان عملا از سوی این دو باشگاه جذب نمی‌شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала