Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بایرن رکورد گردش مالی و سودش در فصل قبل را اعلام کرد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Ростов"
ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Ростов - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بایرن مونیخ آلمان اعلام کرد که در فصل 2018/19 گردش مالی و سود این تیم افزونی داشته، طوری که تعداد کل گردش مالی آن به رکورد 750.4 میلیون یورو رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، باش

گاه بایرن مونیخ گردش مالی و سودآوری خود از فصل قبل را به ارزش 750.4 میلیون یورو اعلام کرد.

این رقم 14.1 درصد افزایش نسبت به 657.4 میلیون یورو را نشان می دهد که در فصل 2017/18 به ثبت رسیده بود. علاوه بر این، سود باشگاه قبل از مالیات با 63 درصد افزایش روبرو بوده که به 75.3 میلیون یورو می رسد در حالی که سود پس از مالیات 78 درصد افزایش را نسبت به 52.5 میلیون یورو نشان می دهد.

 

بایرن جزئیات کامل گزارش های مالی را در بیانیه رسمی در وب سایت خود فاش کرده و همچنین پس از آن کارل-هاینس رومنیگه رییس باشگاه در این باره گفته است: "مطمئناً ما از توسعه مالی بایرن راضی هستیم و گردش مالی و سود هم به رکوردهای جدید رسیده اند."

او در ادامه افزود: "توسعه بایرن از نظر ورزشی و اقتصادی بسیار چشمگیر است. من می خواهم از اعضای هیئت مدیره من یان کریستین درییسن، آندریاس، ژورج واکر و همچنین کل هیئت نظارت به سرپرستی اولی هویسن تشکری کنم، همکار بسیار خوب و قابل اعتماد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала