Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال به دنبال غارت از لاماسیا

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید در تلاش است تا آنسو فاتی پدیده آفریقایی بارسلونا را شکار نماید.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا با انتشار خبری مدعی شده است که رئال مادرید برای جذب پدیده 16 ساله بارسلونا وارد عمل شد و تلاش دارد تا آنسوفاتی را به برنابئو منتقل کند.

FC Barcelona's Lionel Messi reacts after scoring during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Atletico Madrid at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, March 4, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مشوره مسی به بارسا؛ فاتی و پرز را در تیم نگه دارید+عکس

فاتی 16 ساله که از گینه بیسائو است و یکی از استعدادهای آینده دار آکادمی لاماسیا محسوب می شود، جدیدا به ترکیب تیم اول اضافه شده و نمایش چشم نواز و درخشان داشته در حالی که تا سال 2022 نیز قراردادش را تمدید کرده که در آن رقم فسخ قراردادش 100 میلیون یورو ذکر شده است.

پیش از این که رئال مادرید و سویا رسما به دنبال جذب او بودند، اما بارسا سرانجام توفیق تمدید قرارداد او را یافت و کاتالان ها تلاش دارند تا داستان کوبو، پدیده جاپانی تکرار نشود.

کوبو چند سال پیش مجبور شد به خاطر نقض قوانین فیفا از سوی بارسلونا لاماسیا را ترک کند و در نهایت تابستان گذشته رئال او را به خدمت گرفت اما اکنون رئالی ها پس از درخشش این ستاره، می خواهند او را جذب نمایند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала