Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بواتنگ به حمله بر نامزدش متهم شد

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر ژروم بواتنگ بازیکن بایرن مونیخ
ژروم بواتنگ بازیکن بایرن مونیخ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ژروم بواتنگ ستاره خط دفاعی بایرن مونیخ متهم به حمله به نامزد سابقش گردید. به گزارش اسپوتنیک، ژروم بواتنگ مدافع نامدار بایرن مونیخ بخاطر حمله به نامزد سابقش " شرین سنلر" متهم شد.

بواتنگ و سنلر در سال 2007 با هم دوست شدند و اما رابطه آنها در سال 2014 رسمی شد که این رابطه خیلی زود با جدایی همراه گردید.

روزنامه دیلی میل انگلستان با انتشار گزارشی مدعیست که بواتنگ یکسال پیش در حمله به نامزدش سابقش، او را آسیب جدی رسانده است و حالا دادستان ها از اواخر سال 2018 در حال تحقیق در مورد این حادثه بوده اند که اتهامات وی در ماه فبروری ارائه شده بود. اکنون قاضی دستور داده كه برای تحقیقات بیشتر، دادستان به دنبال شواهد بیشتر می باشد اما وکیل های بواتنگ باور دارند که این اتهامات ناشی از ادعاهای تأیید نشده شخص ثالث است.

"سنلر" نیز در پی این حادثه تحت تحقیقات قرار گرفته و پولیس در تلاش است اتفاقات رخ داده بین این دو نفر را پیدا نماید.

در زمین فوتبالی نیز اوضاع به مزاج بواتنگ نبود و تابستان گذشته نتوانست به پاری سن ژرمن منتقل شود و بعد از آن جایگاهش را نیز در ترکیب اصیلی تیم از دست داد.

در همین حال نیکوکواچ سرمربی بایرن او را بیشتر روی نیمکت قرار می داد و در مقابل از نیکلاس زوله و ماتس هوملز بهره می برد. هوملس که باشگاه را ترک نموده ولی تا هنوز بواتنگ نتوانسته به تیمش اضافه شود و پس از حضور لوکاس به این تیم، چالش او جدی تر شد.

البته رییس بایرن به طور علنی از بواتنگ خواسته بود که تابستان این تیم را ترک نماید اما او ماندنی شد و در فصل جاری باید برای جایگاهش بجنگد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала