سرویس های جاسوسی فرانسه نظارت بر افراط گرایان را تقویت می کنند

© Flickr / Fredrik Rubenssonفرانسه
فرانسه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرویس های اطلاعاتی و جاسوسی فرانسه برنامه های نظارتی شان را بر تروریست های بالقوه تقویت می کنند .

 

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از روزنامه Figaro تهدید تروریستی در فرانسه همچنان در سطح بالا قرار دارد و سرویس های اطلاعاتی این کشور قصد دارند نظارت بر افرادی را که به عنوان افراد رادیکالیست (افراطی) تحت تعقیب قرار دارند، تقویت کنند.

در این گزارش آمده است: وضعیت "بازگشت کنندگان" - افرادی که از مناطق جنگی سوریه و عراق بازگشته اند - "تحت کنترل" گرفته شده است ، اما "تهدید تروریستی ، که اکنون عمدتا داخلی است، همچنان بالاست".

خاطرنشان می شود که از 13 نوامبر 2015 تمام اقدامات تروریستی در این کشور توسط افراد انفرادی انجام شده است که به منطقه سوریه و عراق سفر نکرده اند

علاوه بر این ، سرویس اطلاعاتی فرانسه از سرگیری تبلیغات در رسانه های القاعده را یادآوری نموده است. 

 در این گزارش آمده است که به منظور جلوگیری از "انتقال به اقدام" در بخشی ارزیابی افراط گرایان "سیگنال های ضعیف" شناسایی افراط گرایی باید بهبود یابند.

گفته می شود به طور خاص صحبت بر سر اصلاح ثبت اطلاعات در مورد جلوگیری از افراط گرایی ماهیت تروریستی مطرح است، که شامل حدود 10 هزار نام است.

روزنامه می افزاید که  سیگنال های رسیده در مورد 3600 نفری که به رادیکالیزم مشکوک می باشند، بر اساس دکترین جدید تا هنوز بررسی نشده.

علاوه بر این ، گروه هماهنگی ضد تروریسم کار را در زمینه ترکیب یا ادغام با سایر ارگان ها از قبیل ارگان های ثبت نام دارندگان اسلحه، آغاز کرده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала