ترامپ شهردار لندن را بی کفایت خواند

© AFP 2023 / Jim Watson ترامپ شهردار لندن را بی کفایت خواند
 ترامپ شهردار لندن را بی کفایت خواند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ در پاسخ به اظهارات انتقادی اخیر «صادق خان» شهردار لندن، او را «بی‌کفایت و بسیار بد» خواند و خواستار عدم دخالت وی در مسائل مربوط به امریکا شد.

 

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس ‌جمهور امریکا، به اظهارات اخیر «صادق خان»، شهردار لندن، درباره پرداختن به بازی گلف در میانه طوفان دوریان واکنش نشان داد. وی با دفاع از بازی گلفش، صدق خان را فردی «بی‌عرضه» خواند.

ترامپ در پیامی توئیتری گفت: «شهردار بی‌عرضه لندن، صادق خان، از این‌که روز گذشته یک دور سریع گلف بازی کردم ناراحت شده است. بسیاری سیاستمداران ساعت‌ها بازی می‌کنند یا حتی هفته‌ها سفر می‌کنند. من اما می‌روم به باشگاه‌های خودم (که خیلی ارزان است). اگر رئیس‌جمهور اوباما بود به هاوایی سفر می‌کرد.»

وی در ادامه گفت: «خان باید تمرکزش را بر جنایت با چاقو بگذارد که کاملا در لندن از کنترل خارج شده است. مردم از این‌که در خیابان راه بروند هم می‌ترسند. او شهرداری افتضاح است و باید سرش را از کار ما بیرون بکشد.

تقابل این دو بعد از اظهارنظرهای جنجالی ترامپ درباره چاقوکشی‌ها در لندن شدت گرفت و به دنبال آن ترامپ شهردار لندن را «فاجعه و آبرو ریزی» خواند و گفت که وی در زمینه مقابله با تروریسم عملکرد بسیار بدی داشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала