Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد اسطوره منچستر از بازیکنان با تجربه این تیم

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پل پوگبا بازیکن فرانسوی
پل پوگبا بازیکن فرانسوی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پُل اسكولز هافبک افسانه سال های نه چندان دور منچستریونایتد از پوگبا، ماتیچ و یانگ برای عملکرد ضعیف در تساوی برابر ساوتهمپتون انتقاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سه بازیکن ارشد منچستریونایتد به دلیل عملکرد خود در جریان تساوی روز شنبه با ساوتهمپتون مورد انتقاد پل اسکولز قرار گرفتند.

اوله گونار سولسشایر بار دیگر با ترکیب کاملا جوان با حضور: آرون وان بیساکا، اسکات مک تومینای، آندریاس پریرا، دنیل جیمز و مارکوس رشفورد وارد عرصه رقابت با حریفش در لیگ برتر شد.

اما اسكولز از سرزنش بازیکنان جوان یونایتد بخاطظر از دست دادن امتیاز برای این نتیجه امتناع ورزید و در عوض تصمیم گرفت كه روی بازیکنان باتجربه تر سولسشایر به ویژه پُل پوگبا، نمانیا ماتیچ و اشلی یانگ تمرکز كند.

اسکولز به "تولید لیگ برتر" گفت: "این بازیکنان جوان نیستند که از آنها ناامید شده ام، بلکه بازیکنان باتجربه ای بودند."

او گفت: "وقتی ماتیچ وارد زمین شد  مُدام توپ را از دست می داد، اشلی یانگ هم به همین شکل، نمی دانم چند بار پاول پوگبا توپ را از دست داد. اینها افرادی هستند که بازیکنان جوان به دنبال آن هستند، تا از آنها تقلید کنند.

وی گفت: "فکر می کنم شما باید تا دو سال دیگر یونایتد را از مدعیان کنار بگذارید، تا زمانی که اوله گونار همه کسانی را که می خواهد از تیم بیرون کند، چهار یا پنج پنجره نقل و انتقالات داشته باشد، یونایتد در پشت منچسترسیتی ، لیورپول ، چلسی و تاتنهام قرار خواهد گرفت.

"من فکر می کنم این یونایتد دقیقه ایست ، شما باید با بازیکنان جوان صبور باشید، اما بازیکنان باتجربه باید قدم بگذارند

"بارها و بارها دیده ایم که چه تعداد بازیکنان با تجربه اشتباه می کنند، برای بازیکنان جوان دشوار است که در چنین تیمی بدرخشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала