Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تنها یک جلسه محرومیت برای بیل

© REUTERS / Sergio PerezUEFA Champions League - Santiago Bernabeu stadium, Madrid, Spain, 18/10/16 Real Madrid's Gareth Bale celebrates after scoring a goal.
UEFA Champions League - Santiago Bernabeu stadium, Madrid, Spain, 18/10/16 Real Madrid's Gareth Bale celebrates after scoring a goal. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید که پس از دبل در برابر ویارئال از زمین بازی اخراج شد تنها باید یک جلسه محرومیت را تحمل کند.

به گزارش اسپوتنیک، در اواخر دیدار روال مادرید در مقابل ویارئال در رقابت های لالیگا در استادیو د لا سرامیکا، بازیکن ملی پوش ولزی پس از زدن دو گل برای مادرید به عنوان بخشی از تساوی 2-2  کارت سرخ را از داور دریافت کرد.

سرمربی تیم رئال مادرید ، زین الدین زیدان باید مسابقه لیگ بعدی مقابل لوانته یو دی (شنبه ، 14 سپتامبر) را بدون گرت بیل آماده کند. امیدها کم بود که مهاجم ولزی پس از اخراج در بازی روز یکشنبه از مجازات فرار کند و به همین ترتیب با جریمه شدن این باشگاه توسط 350 یورو، بازیکن 600 یورو و محرومیت یک مسابقه محکوم شد.

رئال مادرید تلاش کرد تا دومین بازیکن زرد را تجدید نظر کند، و ادعا کرد بازیکن آنها به روش عادلانه ای توپ را بازی می کند و این بازیکن ویارئال است که ابتدا تماس برقرار کرد. این استدلال همانطور که کارت زرد در اوایل بازی به هافبک برزیلی کاسمیرو داده بود، توسط هیئت انضباطی رد شد.

پیشرفت بیل اکنون به طور موقت متوقف می شود همانطور که او پس از یک تابستان ناآرام جایگاه خود را در این تیم پیدا کرد و شروع به جفت شدن خوب با شریک مهاجم کریم بنزما کرد، این مربی فرانسوی باید یک برنامه جایگزین برای برخورد سانتیاگو برنابئو را جستجو کند. امیدوار است که ادن هازارد برای دیدار لوانته مناسب باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала