Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صعود مقتدرانه طوفان به نيمه نهايي در شب حذف اتلان

© Photo / FB-Afghan Premier Leagueطوفان هریرود
طوفان هریرود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حساس ترین بازی هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال افغانستان امشب با برتری طوفان هریرورد مقابل د میوند اتلان به فرجام رسید.

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه بازی های هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور شامگاه امروز دو تیم د میوند اتلان و طوفان هریرود (مدافع عنوان قهرمانی) برابر هم صف آرایی کردند که این دیدار سرانجام با نتیجه 3-1 به سود شاگردان مهندس زاده در ترکیب طوفان هریرود به پایان رسید.

در نیمه اول دو تیم بازی نزدیک را به نمایش گذاشتند اما این طوفان بود که بازی را به سود خود پایان داد.

در این بازی ابتدا د میوند اتلان با گل به خودی آبی های غرب در دقیقه 6 پیش افتاد، اما در ادامه بازیکنان طوفان به بازی برگشتند و ابتدا در دقیقه 27 توسط معروف محمدی و سپس در دقیقه 45 توسط هاشم شیردل به دو گل دست یافتند، تا نیمه اول 2-1 به پایان برسد.

در نیمه دوم که انتظار می رفت اتلانی ها گلزنی نمایند اما با آنکه نمایش بهتری ارائه نمودند ولی به دور از انتظار و برای سومین بار در دقیقه 73 توسط حسیب الله احدی که تازه به زمین آمده بود، دروازه شان گشوده شد تا نتیجه 3-1 شود.

این پایان کار نبود و با خطای بازیکنان سرخ پوشان بازی در وقت های تلف شده، داور نطقه پنالتی را نشانه رفت تا رحمت الله خیرخواه پشت ضربه ایستاده و با ثبت گل چهارم تیمش، بازی را 4-1 ثبت نماید، تا طوفانی ها ضمن کسب برتری قاطعانه، 9 امتیازی شده و صعود مقتدرانه شان را به دور بعد جشن بگیرند اما در سوی مقابل د میوند اتلان با رقم خوردن شکست تلخ امشب، از گردونه رقابت ها خداحافظی نمودند.

در فرجام بازی نیز حسیب الله حدید، زننده گل سوم طوفانی ها لقب بهترین بازیکن را کسب کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала