Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فروش 20 هزار تکت دربی منچستر

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه اتحاد
ورزشگاه اتحاد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال بانوان منچسترسیتی 20 هزار تکت بازی دربی خود برابر منچستریونایتد را به فروش رسانده است.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه منچسترسیتی 20 هزار از تکت بازی دربی شهر منچستر میان تیم های بانوان سیتی و من یونایتد را به فروش رسانده است.

قرار است دو تیم بانوان منچسترسیتی و منچستریونایتد شنبه شب در چارچوب بازی های سوپرلیگ بانوان انگلستان و در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم بروند و تا کنون 20 هزار تکت تماشای این دیدار فروخته شده که یک اتفاق تاریخی برای اولین بار در دربی بانوان منچستر محسوب می شود.

این بازی که ساعت 15:00 به وقت محلی BST راه اندازی خواهد شد، در اولین هفته از بازی های فصل جدید سوپرلیگ بانوان WSL برابر هم صف آرایی خواهند کرد.

نکته جالب برگزاری این دیدار در ورزشگاه اتحاد است در حالیکه تیم بانون آبی های منچستر در ورزشکاه مجاور اتحاد راه اندازی می شد و تغییر محل برگزاری این دیدار به مکان بسیار بزرگتر و پر مخاطب که متناسب با سطح اول فوتبال باشگاهی بانوان در انگلستان می باشد که تاکنون با فروش 7 هزار تکت بیشتر نسبت به ورزشگاه اکادمی، توجیه شده است.

هزینه ورود بزرگسالان 7 پوند و هر بزرگسال بالغ می تواند حداکثر سه فرزند (زیر 16 سال) را بطور رایگان بگیرد و کسانی که از نزدیک نمی توانند تماشا نمایند، 132 بازی این مسابقات از سوی FA Player  به گونه زنده پخش خواهد شد

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала