موارد عجیب در گزارش مربوط به پایگاه مخفی امریکا در نزدیکی مرز روسیه

CC0 / U.S. Army photo by 1st Lt. Alexander Jansen/54th Engineer Battalion / موارد عجیب در گزارش مربوط به پایگاه مخفی امریکا در نزدیکی مرز روسیه
موارد عجیب در گزارش مربوط به پایگاه مخفی امریکا در نزدیکی مرز روسیه  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در تحقیقات کانال تلویزیونی استونیا در باره پایگاه نظامی مخفی نیروهای ویژه امریکا در این کشور، برخی مواردی عجیبی شامل است.

به گزارش اسپوتنیک، خبرنگاران روسی در این زمینه تردید دارند که همکاران استونیایی شان اطلاعاتی در مورد تامین اعتبار یک مرکز مخفی را از روی سایت آزاد پیدا کردند و موفق شدند که نه تنها از آن عکس بگیرند، بکله توانستند که سخنان یک دگروال امریکایی را نیز ضبط کنند.

کشف پایگاه مخفی نیروهای ویژه امریکایی توسط یک رسانه - اسپوتنیک افغانستان
کشف پایگاه مخفی نیروهای ویژه امریکایی توسط یک رسانه

در تاریخ 4 سپتمبر هیئت تحریری The Spectator در تلویزیون استونیا گزارش داد که یک پایگاه نظامی مخفی امریکایی را کشف کردند که از سال 2014 به این سو فعالیت می‌کند و در آن سربازان نیروهای ویژه امریکایی آموزش می‌بینند.

کوئین استرینگر، دگروال ارشد نیروهای ویژه امریکا گفت: نیروهای ویژه امریکا در استونیا تابع فرماندهی اروپا هستند، یعنی آنها تابع فرماندهی نیروهای مسلح امریکا از طریق فرماندهی در اروپا هستند.

نیروهای ناتو به ترتیب در استونیا، لتونیا، لیتوانیا و لهستان تحت فرماندهی بریتانیا، کانادا، آلمان و امریکا حضور دارند.

از سال 2016 میلادی این اتحادیه به استراتژی رسمی مهار روسیه پایبند است. گردان های اضافی در لهستان و کشورهای بالتیک مستقر شدند و در سال 2018، ناتو نیروهای خود را در لیتوانیا تقویت کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала