Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خواست تباس، برگشت رونالدو و مورینیو به لالیگا

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو Футбол. Лига чемпионов. Матч "Шахтер"- "Реал"
رونالدو Футбол. Лига чемпионов. Матч Шахтер- Реал - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خاویر تباس رییس سازمان لالیگا برای رشد برند این لیگ آزادانه اعلام کرد که دوست دارد کریستیانو رونالدو و ژوزه مورینیو دوباره به لالیگا برگردند.

به گزارش اسپوتنیک، ژوزه مورینیو و کریستیانو رونالدو که احتمالاً دو فرد برتر بازار در بخش های خود هستند پیش از این بیشتر از همه با رئال مادرید همکار بوده اند.

اما خاویر تباس رییس سازمان لالیگا در پیوند به این دو تن طی مصاحبه با کانال 11 پرتگال گفت: "من دوست دارم کریستیانو رونالدو را برگردانم و ژوزه مورینیو سرمربی یک تیم اسپانیایی باشد. او یک مربی عالی و بزرگ نامیست که برای ارتقاء لیگ ما کمک می تواند."

وقتی در تابستان 2018 رونالدو برای پیوستن به یوونتوس فشار آورد، تباس اعتراف کرد که بخاطر بازاریابی در لالیگا متعجب شده بود: " صادقانه من فکر کردم که جدایی او بیشتر روی ما تأثیر خواهد گذاشت. با این حال، من لیگ اسپانیا را با رونالدو نسبت به حضورش در لیگ دیگر، ترجیح می دهم."

تباس افزود: "لیگ برتر سالها هیچ برنده توپ طلا نداشت اما همچنان بهترین لیگ جهان بود که این یک کار عالی در سطوح مختلف است."

پیش از این خبرهایی در مورد ایجاد سوپر لیگ اروپا به گوش می رسید که تباس از جمله مخالفین برگزاری آن بود، او در این باره می گوید: "ما کاملاً با آن مخالف هستیم. این فُرمت متفاوت از لیگ قهرمانان اروپا است و باعث می شود این رقابت عملا بسته شود. فرمت می تواند رقابت را از بین ببرد. منافع اقتصادی فقط برای بزرگترین باشگاه ها در میان خواهد بود، در شرایطی که ما در تلاش هستیم تا رقابت را ارتقا ببخشیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала