Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سه ماه و یک روز بعد، نیمار مجددا پا به توپ خواهد شد

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار جونیور
نیمار جونیور - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قرار است نیمار ستاره برازیلی دنیای فوتبال، پس از سه ماه و یک روز در دیدار دوستانه برای تیم ملی کشورش برابر کلمبیا به میدان برود.

به گزارش اسپوتنیک، ستاره برازیلی باشگاه پاری‌سن‌جرمن پس از جنجال‌های بسیاری در این تابستان، اکنون پس از سه ماه و یک روز پا به توپ خواهد شد. مهاجم برازیلی که در بازی‌های نخست تیمش در لیگ فرانسه حضور نداشت تا تکلیفش در رابطه با آینده‌اش مشخص شود، پس از سه ماه و یک روز در دیدار تیم ملی کشورش برابر کلمبیا به میدان خواهد رفت.

نیمار جونیور - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
لذت نیمار از تمرینات برازیل

نیمار آخرین بار در دیدار دوستانه پیش از کوپا امریکا 2019 برابر قطر بازی کرد و مصدوم شد. این مصدومیت او را از ادامه بازی در این رقابت‌ها بازداشت. سلسائو در آن رقابت‌ها توانست قهرمان شود. بازگشت او به میدان، یکی از نکات اساسی این بازی دوستانه است. بر علاوه برازیلی‌ها، پاریسی‌ها حتا بارسلونایی‌ها هم این بازی او را زیر نظر جدی خواهند داشت. سران پاری‌سن‌جرمن از اینکه او پس از سه ماه دوری از میادین برای تیم ملی کشورش به بازی خواهد کرد، راضی نیستند. چرا که نیمار در تمرین پیش فصل هم حضور نداشته و آمادگی خوبی هم ندارد. اکنون همه بی‌صبرانه منتظر آغاز این بازی دوستانه هستند تا به تماشای بازگشت نیمار بنشینند. نیمار هنوز و پس از ختم پنجره نقل و انتقالات تابستانی و بعد از ناکامی در مذاکرات چند ماهه برسر جدایی‌اش از پی‌اس‌جی، تاکنون اظهار نظری در این مورد نکرد است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала