Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لوکاس اوکامپوس: تنها آرژانتینی‌ها است که ارزش مسی را نمی‌دانند

© REUTERS / Matthew ChildsSoccer Football - World Cup - Group D - Argentina vs Croatia - Nizhny Novgorod Stadium, Nizhny Novgorod, Russia - June 21, 2018 Argentina's Lionel Messi looks dejected after the match
Soccer Football - World Cup - Group D - Argentina vs Croatia - Nizhny Novgorod Stadium, Nizhny Novgorod, Russia - June 21, 2018 Argentina's Lionel Messi looks dejected after the match - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوکاس اوکامپوس، وینگر آرژانتینی باشگاه سویا در یک مصاحبه به تمجید و دفاع از لئونل مسی پرداخت.

به گزارش اسپوتنک، لئونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا در این باشگاه از محبوبیت بسیاری برخوردار است. اما در آرژانتین که کشور خود او است، همواره مورد انتقاد قرار گرفته است.

لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مسی از دسامبر بازیکن آزاد خواهد بود

مسی تاکنون در سه فینال با تیم ملی کشورش به میدان رفته و در هر سه این دیدار بازنده بوده است. این ستاره نام‌دار فوتبال جهان، در سال 2016 اقدام به خداحافظی از بازی‌های ملی کرد، اما چند ماه نگذشت که از تصمیم خود منصرف شد. مقایسه همیشگی او با مارادونا نیز به یک اتفاق عادی بدل شده است. این وینگر آرژانتینی در دفاع از مسی به وبسایت گل گفت: "این تنها آرژانتین است که به مسی ارزش نمی‌دهد. 90 درصد مردم دنیا می دانند که او چه بازیکنی است و چه خدماتی به فوتبال دنیا و آرژانتین کرده است".

اوکامپوس 25 ساله که اخیرا به سویا پیوسته، برای نخستین‌بار به تیم ملی کشورش نیز دعوت شده است و احتمالا برابر مکزیک یا شیلی، اولین بازی ملی خود را انجام خواهد داد گفت: "انتظار داشتم زودتر از اینها به تیم ملی دعوت شوم ولی باید قبول کرد که در پست من، بازیکنانی بزرگی حضور دارند. می‌دانستم که اگر به تلاش ادامه دهم و بدون افت بازی کنم، در نهایت به تیم ملی دعوت خواهم شد. امیدوارم بتوانم سال ها پیراهن تیم ملی کشورم را به تن کنم. این بهترین آرزویی است که می توانم داشته باشم".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала