Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی از دسامبر بازیکن آزاد خواهد بود

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر لیونل مسی
لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به اساس گزارش مارکا، لیونل مسی بعد از 31 دسامبر با هر باشگاهی می تواند مذاکره کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از مارکا، لیونل مسی کاپیتان بارسلونا پس از 21 دسامبر بازیکن آزاد بوده و برای آینده اش می تواند با هر باشگاهی مذاکره نماید.

FC Barcelona's Lionel Messi reacts after scoring during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Atletico Madrid at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, March 4, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بند عجیب در قرارداد مسی با کاتالان ها

مارکا در این گزارش آورده که مسی خود را تا 2020 با یک سال اختیاری دیگر (2021) خود را به بارسلونا متعهد میداند و هیچ گزینه برای ماندنش تا سال 2022 در قرارداد وجود ندارد.

جزئیات مهم قرارداد او با بارسلونا این است که اعجوبه آرژانتینی می تواند، بخاطر آینده اش می تواند با هر باشگاهی از اول جنوری 2020 به بعد مذاکره کند. مسی می خواهد این گزینه را پیش خود داشته باشد تا قوای جسمی خود را در این فصل بررسی نماید و بعد از آن آزادانه در مورد آینده اش تصمیم بگیرد.

حال سوال اینجاست که لئو چه خواهد کرد؟

در همین حال بارسا با آگاهی از این وضعیت، در تلاش تمدید قرارداد است ولی راضی کردن این بازیکن به زودی دشوار است. این بدان معنا نیست که مسی تمایل به تمدید ندارد، اما او همچنین دلیلی برای عجله در تصمیم خود نیز نمی بیند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала