Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مقدماتی یورو 2020؛ بازگشت ایتالیا در شب درخشان بلوتی

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر تیم ملی ایتالیا Футбол. Товарищеский матч. Италия - Саудовская Аравия
تیم ملی ایتالیا Футбол. Товарищеский матч. Италия - Саудовская Аравия - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازی های مرحله مقدماتی یورو 2020 از امشب کلید خورد که در مهم ترین دیدار تیم ایتالیا برابر ارمنستان به برتری رسید.

به گزارش اسپوتنیک، امشب رقابت های مرحله مقدماتی یورو 2020 در کشورهای مختلف اروپایی کلید خورد که در یکی از این بازی ها، تیم ملی ایتالیا و از گروه J مسابقات،در شهر ایراوان با ارمنستان روبرو شد و حریفش را در یک بازی جذاب شکست داد.

در این بازی ابتدا و در دقیقه 11 کاراپتیان برای ارمنستان گلزنی کرد اما در دقیقه 28 بلوتی دروازه تیم میزبان را باز کرد تا بازی 1-1 در نیمه اول خاتمه بیابد.

در نیمه دوم که کار گره خورده بود، ایتالیایی ها سرانجام با هجوم پیگیر شان توسط پلیگرینی در دقیقه80 به گل دوم رسیدند و سه دقیقه بعد نیز بلوتی گل دوم خود و سوم کشورش را رقم زد تا تا لاجوردی‌پوشان با برتری 3-1 به بیرون بروند. گفتنی است که گروه J این مسابقات از تیم های ملی ایتالیا، یونان، ارمنستان، فنلند، لیختن اشتاین و بوسنی هرزه‌گوین تشکیل شده است.

دردیگر بازی های امشب سویس با ایرلند، جبل الطارق با دنمارک، اسپانیا با رومانیا، ناروی با مالت، جزایر فارو باسویدن، اسرائیل با مقدونیه شمالی، فنلند با یونان و بوسنی هرزگوین با لختن اشتاین دیدار کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала