Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نارضایتی بیل از ماندن در رئال

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Ювентус" - "Реал Мадрид"
Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Ювентус - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گرت بیل اعتراف کرد که باوجود ماندن در تیم رئال زیر نظر زیدان، در این تیم راحت نمی باشد.

به گزارش اسپوتنیک، در بازار نقل و انتقالات خبرهایی مبنی بر جدایی گرت بیل و پیوستن اش به جیانگسو سونینگ، به گوش می رسید اما او با نظر غافلگیرانه زیدان روبرو شده و در رئال ماندنی شد.

بیل تا کنون در هر سه بازی فصل به میدان رفته و با وجود رابطه نه چندان خوبش با زیدن، دو گل زده و یک پاس گل داده است.

UEFA Champions League - Santiago Bernabeu stadium, Madrid, Spain, 18/10/16 Real Madrid's Gareth Bale celebrates after scoring a goal. - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
زیدان: بیل رئال را ترک نمی کند

ستاره ولزی تا کنون از وضعیت اش ناراضی است و انتظار دارد که در آینده نزدیک انتقالش نهایی شود.

این ستاره 30 ساله می گوید: " پایان فصل گذشته دشوار بود، هیچ انكاری وجود ندارد، نه فقط برای من بلكه برای تیم."

او در ادامه افزود: "من نمی گویم که خوشحال هستم اما بازی می کنم. وقتی بازی می کنم، حرفه ای هستم و همیشه به تمام توانم می پردازم، خواه برای باشگاه یا کشور باشد. من مطمئن هستم که تلاطم های بسیار بیشتری وجود خواهد داشت. من فکر می کنم این چیزی است که شما باید با رئال مادرید در مورد آن صحبت کنید و بین من و آنها باشد، و ما باید به نوعی نتیجه بگیریم."

بیل می افزاید: "با بازگشت به قبل از فصل پیش، من فقط سرم را پایین نگه داشتم و می دانم که صحبت های زیادی صورت گرفته است، با اینکه مردم می گویند خوب، بد یا هر آنچه که آنها می خواستند. این بدترین دوران کار من نبود و ایده آل هم نبوده اما می دانم که چگونه با آن کنار بیایم و سرم را پایین نگه دارم.

ستاره شمار 11 رئالی ها همچنان اظهارداشت: "شما از کارهایی که می کنید پاداش می گیرید و من فصل را خوب شروع کردم و یک پیش فصل خوبی را انجام دادم، حتی اگر این اتفاق با تعداد بازی ها نباشد. همه چیز در فوتبال می تواند به سرعت تغییر کند و این فقط یک زمان است."

گرت بیل در حالی این صحبت ها را انجام می دهد که پیش از این او تا درهای خروجی برنابئو پیش رفت اما در نهایت با تصمیم زیدان دوباره ماندنی شد و تا کنون در فصل جاری به خوبی پاسخ اعتماد زیدان را داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала