Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هدف اصلی رئال جذب امباپه بود نه نیمار

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر امباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
از همان آغاز معلوم بود که شانس بارسلونا در جذب نیمار بلند است، اما رئال نیز خواهان خرید او بود. اکنون اسپورت مدعی شده است که کشهانی‌ها نیمار را نه بلکه امباپه را زیر نظر داشتند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از اسپورت، باشگاه رئال مادرید در تابستان امسال خواهان خرید نیمار شد، این مسله از آغاز آشکار بود که شانس بارسلونا در جذب این ستاره برازیلی نسبت به رئال مادرید بیشتر است. اکنون نشریه روزنامه اسپورت جزئیات جالبی از مذاکرات بارسا و پاری‌سن‌جرمن را فاش کرده است.

نیمار جونیور - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سه ماه و یک روز بعد، نیمار مجددا پا به توپ خواهد شد

نام‌بردن از رئال مادرید در جریان مذاکرات بر سر نیمار مربوط به احتمال جذب کیلیان امباپه بود. این نشریه ادعا کرده که که پی‌اس‌جی به بارسلونا نسبت به علاقه رئال مادرید به کیلیان امباپه هشدار داد و مدعی شد که آنان باور کامل دارند که در تابستان سال 2020، رئیس باشگاه رئال مادرید تصمیم جدی برای خرید امباپه دارد. این ستاره فرانسوی از اهداف اساسی زین الدین زیدان حتا بالاتر از پل پوگبا است و این مورد تا اندازه این را نشان می‌دهد که چرا رئال مادرید تصمیم گرفت تا پایان مذاکرات، در تلاش جذب نیمار باشد.

دیده شود که رئال مادرید در تابستان آینده چه برنامه‌ای برای امباپه خواهد داشت، اگر این اتفاق در تابستان سال بعد رخ ندهد، قطعا در تابستان سال 2021 کهشانی‌ها در تلاش خرید این ستاره فرانسوی خواهند بود. قرارداد امباپه با باشگاه فرانسوی پاری‌سن‌جرمن در سال 2022 به پایان می‌رسد. به نظر می‌رسد که رئال مادرید از تاکتیک جذب ادن هازارد از چلسی که در تابستان امسال استفاده کرده، بهره برده و آینده دارترین بازیکن فوتبال جهان را جذب کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала