متهم شدن رئیس‌جمهور غنی به برخورد دوگانه با مجرمان

© @ARG - FBمتهم شدن رئیس‌جمهور غنی به برخورد دوگانه با مجرمان
متهم شدن رئیس‌جمهور غنی به برخورد دوگانه با مجرمان  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس اجراییۀ دستۀ انتخاباتی عبدالله عبدالله می‌گوید که رئیس‌جمهور غنی در عملی‌ساختن قانون بر مجرمان برخورد دوگانه داشته‌است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از طلوع نیوز، انورالحق احدی که امروز (شنبه، 16 سنبله) در یک گردهمایی پیکارهای انتخاباتی تیم عبدالله عبدالله در تالار لویه جرگه در کابل سخن می‌زد، گفت اگر مجرمی از دستۀ انتخاباتی «دولت ساز» به رهبری اشرف غنی پشتبانی کند، رئیس‌جمهور غنی اورا زیر پیگرد عدلی و قضایی قرار نمی‌دهد.

احدی افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
احدی : سفر های ولایتی رئیس جمهور غنی برای فریب مردم است

آقای احدی در این باره افزود: «اگر از تیم دولت ساز استی، هر کاری که بکنی از پیشت سوال نیست! اگر از تیم دولت ساز نیستی، متأسفانه که به سارنوالی راجع می‌شوی».

آقای احدی، در ادامۀ سخنانش افزود که رئیس‌جمهور غنی برای ادامه قدرتش، از روند گفتگوهای صلح استفادۀ ابزاری می‌کند و هیچ طرحی برای صلح ندارد.

اما، صدیق صدیقی، سخن‌گوی رئیس‌جمهور این اتهام‌ها را رد می‌کند.

آقای صدیقی در این باره گفت: «مسایلی را که مطرح کردند، دور از حقیقت است و عوام‌فریبانه است. رییس‌جمهور افغانستان مسؤولیت دشوار پیشبرد دولت را دارد».

در گردهمایی امروز در تالار لویه جرگه، شماری از خانواده‌های قربانیان جنگ‌ها، پشتیبانی شان را از دستۀ انتخاباتی «ثبات و هم‌گرایی» به رهبری عبدالله عبدالله اعلام کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала