Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیپی در مورد فرگوسن: او مانند برادرم بود

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر الکس فرگوسن
الکس فرگوسن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی پیشین یوونتوس مارچلو لیپی، رابطه خود با سر الکس فرگوسن سرمربی سابق منچستر یونایتد را "برادرانه" توصیف کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، سرمربی کهنه کار ایتالیایی بین سال های 1994 و 1999 غول های سری آ "یوونتوس" را مدیریت کرده است همزمان با این که فرگوسن از موفقیت های زیادی به عنوان سرمربی یونایتد برخوردار بود و در سال پایانی لیپی به عنوان سرمربی یووه سه گانه را برای منچستریونایتد کسب کرد.

لیپی در سال 2001 به یوونتوس بازگشت تا دوباره با فرگوسن نبرد کند، اما این سرمربی ایتالیایی نشان داد این زوج احترام زیادی برای همدیگر قائل بودند و رابطه آنها تقریباً برادرانه بود.

وی به میل آنلاین گفت: "بله ، او تقریباً مانند من یک برادر بود.""ما هدایای زیادی را رد و بدل کردیم. من برای نواسه های او جیاندویوتی تورین (شکلات) آوردم، اما او در پایان آنها را خورد."

وی به عنوان سرمربی تیم ملی چین ایفای عمل می کند.وی گفت: "بله ، من وقتی مربیگری یوونتوس را به عهده داشتم به تاتنهام خیلی نزدیک بودم اما من احساس نمی کردم تورین و یوونتوس را ترک کنم. برای من، یووه مثل منچستریونایتد برای فرگوسن بود: یک باشگاه بی نظیر که من دوست داشتم آن را دوست داشته باشم.

"من انگلیسی خوب صحبت نمی کردم و این هم دلیلی بود که من آن را رد کردم. شخصی به من گفت که فرگوسن نیز انگلیسی بلد نیست، زیرا اسکاتلندی است!

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала