Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار اجازه نداد وینیسیوس بازی کند

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار
نیمار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شب گذشته وینیسیوس فرصت داشت تا نخستین بازی‌ ملی‌اش را در ترکیب تیم ملی برازیل انجام دهد اما درخشش نیمار مانع این کار شد.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته برازیل به مصاف کلمبیا رفت و نیمار پس از بازگشتش را مصدومیت درخشش فوق‌العاده داشت و توانست با گول و یک پاس گول تیمش را از شکست نجات دهد.

برازیل - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
برازیل 2-2 کلمبیا؛ در خشش نیمار پس از بازگشت

انتظار می‌رفت نیمار نتواند 90 دقیقه کامل بتواند در زمین حاضر باشد زیرا این بازیکن 93 روز به میدان نرفته بود اما نیمار 90 دقیقه کامل بازی کرد تا به وینیسیوس فرصت بازی نرسد.

تیته سرمربی برازیل در این مورد گفت:« سه بار یا بیشتر تصمیم به تعویض او گرفتم ولی با گذشت زمان او هم از لحاظ فنی و هم بدنی بهتر و بهتر می شد. در طول بازی با دکتر رودریگو لاسمار و نیز فابیو ماسردخیان فیزیوتراپ مان صحبت کردم و تصمیم بر این شد که نیمار تا انتها در زمین بماند.

قرار بود به وینیسیوس دقایقی بازی برسد ولی شرایط بازی به گونه شد که تغییر عقیده دادم ولی او فرصت این را خواهد داشت تا اولین بازی ملی اش را تجربه کند. بازی در تیم ملی برزیل دشوار است ولی وینیسیوس می تواند به عنوان بال چپ به میدان برود و قصد دارم او را در پست دلخواهش بازی بدهم.»

بازی بعدی برازیل برابر پیرو است و با توجه به وضعیت بازی ممکن است به وینیسیوس در آن بازی زمان داده شود تا بازی کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала