Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درآمد حیرت انگیز رونالدو از نایک

© Fotobank.ru/Getty Imagesدوست دختر جدید کریس رونالدو
دوست دختر جدید کریس رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو از 10 معامله اش را کمپنی بزرگ نامِ "نایک" درآمد پولی عجیبی داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، فوتبال لیکس جزییات قرارداد کریستیانو رونالدو با کمپنی نایک را فاش کرد که به اساس آن، کریس به عنوان بالاترین ورزشکار پردرآمد این شرکت تبدیل شود.

رونالدو از زمانی که اولین بار در سال 2003 به منچستریونایتد پیوست با نایک قرارداد نمود. پس از اینکه موضوع رقابت بین نایک و رقیب اش آدیداس شد، رونالدو در سال 2016 به عنوان بخشی از توافق بین نایک و پولاریس اسپرت، به مدت 10 سال قراردادش را تمدید کرد.

-         چه کسی دستمزد بازاریابی رونالدو در سراسر جهان را در اختیار دارد.

نشریه آلمانی اشپیگل به نقل از فوتبال لیکس، جزئیات این قرارداد را فاش کرده است و با آن مدعیست که قرارداد رونالدو در طی 10 سال 162 میلیون یورو (146.8 میلیون پوند) ارزش چشمگیر داشته و فوق ستاره پرتگالی سالانه 16.2 میلیون یورو (14.68 میلیون پوند) به دست آورد.

شگفت آور است که این تنها نرخ پایه ی پرداختی به رونالدو است و او به لطف جوایز بیشتر، در سال 2016 و2017  رقم بلند 20.2 میلیون یورو (18.3 میلیون پوند) را حصول نماید.

گفته می شود که رونالدو بند 4 میلیون یورو نیز دارد، هر زمان که او برنده جایزه جهانی مانند توپ طلا یا عنوان بهترین بازیکن فیفا (بهترین بازیکن سال) شود، فعال می گردد.

این قرارداد باعث می شود تا رونادو بالاترین ورزشکار پولی نام بگیردو

نایک از ارائه نظر در مورد قرارداد رونالدو به اشپیگل خود داری کرد و اظهار داشت: "ما درمورد قراردادهای ورزشکاران خود به صورت عمومی بحث نمی کنیم". در همین حال نمایندگان رونالدو نیز از اظهار نظر خودداری کرده اند.

رونالدو قبل از پیوستن به یوونتوس در سال 2018 با نایک قرارداد امضا کرد و قرارداد چهار ساله وی در باشگاه ایتالیایی 120 میلیون یورو (108 میلیون پوند) ارزش دارد که او 30 میلیون خالص در سال به جیب خواهد زد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала