Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش صفحه فدراسیون فوتبال به اخراج عمران حیدری + عکس

© Photo / FB/AFFعمران حیدری
عمران حیدری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از اینکه انوش دست‌گیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان عمران حیدری را از تیم به دلیل بی‌انظباطی اخراج کرد، صفحه فدراسیون فوتبال به این کار انوش واکنش نشان داده‌است.

به گزارش اسپوتنیک، پس از اینکه عمران حیدری در ترکیب فیکس تیم ملی در دیدار برابر قطر قرار گرفت و در آغاز نیمه دوم با صلاح‌دید دست‌گیر سرمربی تیم ملی تعویض شده بود به تعویض خود اعتراض کرده بود.

از آنجایی که انوش دست‌گیر نظم و انظباط تیمی را مهمترین اصل خود می‌داند به همین دلیل عمران حیدری را از تیم اخراج کرده است.

در همین حال صفحه فدراسیون فوتبال افغانستان در فیس‌بوک به این مسئله عکس‌العمل نشان داده است.

در صفحه رسمی فدراسیون فوتبال آمده: نظم و دسپلین جزء موارد اولیه تیم های فوتبال و بخصوص فوتبال ملی است
جدا از اینکه بازیکنان از نگاه تخنیکی و تاکتیکی باید آماده باشند آنها باید الگوی نسل های بعدی فوتبال یک کشور هم بعنوان بازیکن تیم ملی فوتبال باشد.
به همین دلیل انوش دستگیر که مربی دارای سطح بالای فوتبال است هیچ گاهی به بازیکنان اجازه نخواهد داد که مانع نظم و دسپلین تیمی شده و با کارهای غیر اصولی خود روحیه تیمی را ضعیف بسازند.
عمران حیدری که بعد از دعوت به تیم های ملی بزرگسالان و 23 سال کشور خوش درخشید و توانست راهی تیم های لیگ بالاتری شود در جریان بازی با تیم قطر بعد از اینکه به لزوم دید سرمربی تیم تصمیم به تعویض او میگیرد با شیوه برخورد غیر مناسب و حرفه ای با این تصمیم برخورد می کند که این حرکت این بازیکن خلاف قوانین معیارهای فوتبال حرفه ای میباشد، به همین منظور انوش دستگیر مربی تیم ملی با موافقت تمام اعضای این تیم تصمیم به اخراج عمران حیدری از ترکیب تیم ملی در بازی مقابل بنگلادیش میگیرد.

عکس:

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала