Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

"کونته مسی دنیای مربیگری است"

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونیو کونته
آنتونیو کونته - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی پیشین چلسی و یوونتوس در سری آ شروع خوبی داشته و در حد مدعی برای کسب اسکودتو عرض اندام کرده‌است.

به گزارش اسپوتنیک، به گفته الساندرو باستونی مدافع اینتر، آنتونیو کونته "لیونل مسی مربیان" است.سرمربی پیشین چلسی ، یوونتوس و ایتالیا با عملکرد مناسب در سن سیرو، دو برد را از هر دو بازی به‌دست آورده و در جدول سری آ در صدر جدول به‌دلیل تفاضل گل است.

این ممکن است هنوز روزهای ابتدایی باشد، اما به دنبال خرید روملو لوکاکو و الکسیس سانچز از منچستریونایتد، تعداد زیادی از کارشناسان اینتر را رقیب اصلی یووه در رقابت های قهرمانی این می‌دانند.

باستونی، ملی‌پوش زیر 21 سال ایتالیا به گاتزتا دلو اسپورت گفت همه به شدت از كُنته صحبت كرده بودند و من فقط تأييد كردم كه او چقدر خوب است. به زعم من، کونته مسی مربیان است "..

وی گفت: "او پدیده است ، ایده های استثنایی در فوتبال دارد و همیشه می خواهد حمله کند. برنامه تمرینی در واقع بسیار سخت است، اما وقتی برای آتالانتا بازی کردم، جیان پیرو گاسپینی هم چنین بود.

"تفاوت این است که ما تابستان ها در چین تمرین می کردیم و رطوبت فوق العاده زیاد بود، بنابراین اعتراف می کنم که این باعث شد رنج های زیادی بر من وارد شود. اما وقتی سطح کیفیت بالا می رود، شما باید بازی خود را برای برآورده کردن آن بالا ببرید.

باستونی هنوز قصد حضور در اینتر را ندارد اما سری آ را بعد از حضور در رده های بعدی در آتالانتا و گذراندن فصل جاری را به صورت قرضی با پارما تجربه میکند.

او سال گذشته یک قرارداد پنج ساله جدید در اینتر به امضا رساند و با حضور مدام ایتالیا از سطح زیر 15 سال تا زیر 21 سال، امیدوار است زودتر از موعد به تیم اصلی برسد.

در حال حاضر، او خوشحال است که شغل خود را با یکی از مربیان برتر ایتالیا در سالهای اخیر ادامه می دهد  حتی اگر هم تیمی های جدید او ممکن است زندگی در تمرین را برای او دشوار کنند.

وی اعتراف کرد: "قرارگرفتن در برابر لوکاکو در تمرین سخت است، اما از طرف مثبت این کار خوب است که وقتی در مقابل مهاجمان با قدرت بدنی بالا قرار می گیرد.

وی گفت: "من از تواضع هم تیمی هایم در اینتر بسیار تحت تأثیر قرار گرفته ام، علی رغم اینکه آنها برخی از بهترین های جهان هستند، و آنها چنین توصیه های خوبی به من می کنند. من همیشه از اینتر حمایت کرده ام ، بنابراین دیدن خودم در آینه با این پیراهن رویایی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала