اسرار محرم پهپاد اسرائیل بدست حزب الله افتاد

© AP Photo / Kirsty Wigglesworth, Fileطیاره بدون پیلوت
طیاره بدون پیلوت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حزب الله لبنان با سرنگونی پهپاد اسرائیلی، توانست به اسرار محرم آن دست یابد.

اسپوتنیک به نقل از العالم، سرنگونی پهپاد اسرائیلی در سرحدات لبنان و فلسطین توسط نیروهای حزب الله لبنان، در قدم اول نشان دهنده جدیت حزب الله در اظهارات اخیر سید حسن نصرالله است، سرمنشی حزب الله تاکید کرده بود که هر پهپادی حریم هوایی لبنان را نقض کند، سرنگون خواهد شد.

سرنگونی 2 پهپاد اسرائیلی در نوار غزه - اسپوتنیک افغانستان
سرنگونی 2 پهپاد اسرائیلی در نوار غزه

حزب الله پهپاد اسرائیلی را بر فراز منطقه مرزی رامیه در جنوب لبنان و به محض ورود به حریم هوایی این کشور سرنگون کرد، این اقدام گویندگی از توان کنترل و رهگیری بسیار بالای حزب الله میکند.

تا زمان انتشار اطلاعات مربوط به سطح تکنولوژی پهپاد اسرائیلی، رژیم اسرائیلی پس از تهدیدات و اظهارات کوبنده نصرالله ناگزیر به استفاده از پهپادهای رادارگریز شد تا توسط تجهیزات مقاومت در لبنان رهگیری نشود، اما اتفاقی که امروز در سرنگونی پهپاد آن هم در اولین دقایق ورود به حریم هوایی لبنان افتاد، گویندگی از آن میکند که تمام معادلات و پیشبینی های اسرائیل درخصوص توانایی و تکنولوژی که حزب الله در اختیار دارد، نادرست است و درواقع به این معناست که "مقاومت تجهیزات پیشرفته تری را در اختیار دارد".

براساس اطلاعاتی که موجود است، پهپاد سرنگون شده رژیم اسرائیلی با سیستم دافع هوا رهگیری و ساقط شده و این اقدام با ابزارهای جنگ الکترونیکی صورت نگرفته است، این هواپیما هم اکنون در دست مبارزان مقاومت است و تصاویر هواپیما به زودی پخش خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала