Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه، هدف اصلی رئال مادرید در تابستان 2020

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر امباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جذب کلیان امباپه، هدف اصلی رئال مادرید در تابستان 2020 است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از روزنامه اسپورت اسپانیا، پس از جدایی کریستیانو رونالدو، رئال مادرید روزهای دشواری را سپری می‌کند. این باشگاه در این مدت نتوانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد. کهشکانی‌ها فصل پیش را بی‌هیچ جامی پشت سر گذاشتند و نتایج ناامیدکننده‌ای به دست اوردند. با توجه به اینکه رئال در فصل نقل و انتقالات تابستانی هزینه‌ی بسیاری برای جذب بازیکنان به مصرف رساند، اما انتقادات بسیاری در پیوند به عملکرد این تیم و همچنان ناراضایتی هواداران از هدایت زیدان نیز بالا گرفته است.

امباپه - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
هدف اصلی رئال جذب امباپه بود نه نیمار

این روزنامه از هدف نخست رئال در تابستان ۲۰۲۰ در جذب یک جایگزین بزرگ برای کریستیانو رونالدو سخن به میان آورد. اسپورت نوشت که این ستاره فرانسوی انتخاب بزرگ و نخست رئال در تابستان پیش‌رو است. زیدان سرمربی رئال نیز علاقه بسیاری به آوردن این بازیکن جوان و آینده‌دار به رئال دارد. ام‌باپه از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان است که در باشگاه پاری‌سن‌جرمن توپ می‌زند. این بازیکن بارها از علاقه خود به زیدان و رئال مادرید خبر داده است با این حال او با باشگاه پاریسی قرارداد بلند مدت دارد و رئال نمی‌تواند به راحتی او را جذب کند.

سران رئال مادرید تابستان سال روان علاقه‌ای بسیاری برای جذب این ستاره فرانسوی داشتند. هواداران این تیم نیز او را به بازیکنانی مثل نیمار ترجیح دادند، اما پی‌اس‌جی اعلام کرد که آنان در حال حاضر با هیچ رقمی قصد فروش این ستاره فرانسوی شان را ندارد. دیده شود که آیا رئال می‌تواند او را در تابستان آینده جذب کند یا خیر.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала