Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نادال فاتح تینس اوپن آمریکا شد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر نادال
نادال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تنیسور نام‌دار اسپانیایی در یک رقابت نزدیک توانست دنیل مدودف را شکست دهد و قهرمان اوپن آمریکا شود.

به گزارش اسپوتنیک، مرحله نهایی تینس اوپن امریکا در بخش مردان صبح امروز میان رافائل نادال و دنیل مدودف برگزار شد. این دو تینسور در حالی برابر هم به میدان رفتند که مرد شماره دو جهان به دنبال نوزدهمین قهرمانی گرند اسلم خود بود و مدودف 23ساله برای اولین به فینال گرند اسلم راه یافته بود. در بازی نخست این نادال بود که نتیجه را به نام خودش ثبت کرد. در بازی دوم اما مدودف توانست دو بر یک مرد شماره دو جهان را شکست دهد. نادال پس از این شکست در تلاش جبران برامد و در زودترین فرصت توانست بازی را به تساوی برساند.

رافائل نادال - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
صعود نادال به فینال مسابقات تینس آزاد آمریکا

سپس یک گیم دیگر پیروز شد تا بازی 3 بر 2 شود. پس از آن هر یک از تنیسورها یک گیم را به خود اختصاص دادند. در گیم دهم بازی برتر دو تنیسور به نقطه اوج خود رسید و پس از چند تساوی پیاپی در نهایت مدودف توانست بازی را 5 بر 5 کند. با این حال نادال با قدرت به کار خود ادمه داد و دو گیم بعدی را پیروز شد تا برنده ست اول شود. بازی در ست های متفاوت ادامه داشت و تنیسور 23 ساله به راحتی بازی نخست ست آخر را به نام خود ثبت کرد اما نادال برای به تساوی رساندن بازی به زحمت افتاد. با این حال هر دو تنیسور زمان در اختیار داشتن آغاز و پایان بازی را با پیروزی به پایان می‌رساندند. این شرایط تا زمانی ادامه داشت که بازی 3 بر 2 به نفع نادال شد. مرد شماره دو جهان با قدرت بازی ششم را به نام خود ثبت کرد. پس از آن او تمام توان خود را برابر مدودف بی‌انگیزه به کار برد و نتیجه 5 بر 2 شد. در ادامه تنیسور روسی به خود آمد و اختلاف را به حداقل رساند.

 سرانجام بازی دهم  به نام نادال ثبت شد تا تنیسور اسپانیایی پس از 4 ساعت و 51 دقیقه رقابت برای نوزدهمین بار فاتح گرند اسلم شود و در یک قدمی راجر فدررقرار بگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала