تلک افغانی – داستان عاشقی افغان در آلمان

© Sputnik / A.Nitochkin /  مراجعه به بانک تصاویر تلک افغانی – داستان عاشقی افغان در آلمان
تلک افغانی – داستان عاشقی افغان در آلمان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آلمان آغوش خود را، نسبت به هر کشور دیگر، به روی پناهجویان فراخ تر گشوده است. حتی مقامات ممتاز عالی کشور ما، ده تن از ثروتمندترین مردم کشور، قربانی محبت نسبت به مهاجرین مسلمان گردیدند.

ارسینی کماتوزوف در نشریه «روسکایا گیرمانییا» (آلمان) می نویسد، خانواده البریخت را تصور کنید. یک بخش آن صاحب Aldi Süd و بخش دیگر آن مالک - Aldi Nord است. تیو البریخت (Theo Albrecht jr.) کهتر تقریباً 70 ساله است. او میلیاردها یورو ارزش دارد.Aldi Nord  - وطن اوست. تقریباً 2 هزار و 500 سوپرمارکیت دارد. متاهل است. همسرش حالا 47 سال عمر دارد. نام او کاتیا است. تخصص او سلمانی است. دخترش 22 سال عمر دارد و در زندگی زناشویی خوشبخت است.

روزی تصمیم گرفتند که در ویلا خود در اسن گیرنده جدیدی برای تلویزیون نصب کنند. کمپنی ترمیم کار فرستاد. نام او طارق بود. طارق - از خانواده ای پناهندگان ارشد سیاسی اواسط دهه 90 افغانستان است. وظیفه دستگاه گیرنده ساده بود، جوان به آسانی از عهده آن برآمد و آن را عیار ساخت. کاتیا او را به نوشیدن چای دعوت کرد ...

راستی این به شوخی می ماند؟

ادامه داستان وجود دارد.

 حکایت زن یک میلیاردر آلمانی که همسرش را به خاطرعشق به افغان مهاجر رها کرد - اسپوتنیک افغانستان
زن میلیاردر آلمانی همسرش را به خاطرعشق یک افغان مهاجر رها کرد
تئو آلبرخت جوان، مانند سایر میلیاردرهای آلمانی، بسیار کار می کند. و كاتیا دوست دارد به بوتیک ها سر بزند. وقتی تئو کار نمی کند، گلف بازی می کند. و در عین حال، بعضی اوقات، زن و شوهر باهم دیده می شوند.

در یکی از این روزها، کاتیا به همسرش خبر می دهد که ویلا در دوسلدورف خریداری کرده است. احتمالاً این روز خوبی بود، زیرا تئو متمدن با دلچسپی پرسید که چرا. خانواده جایدادهای زیادی دارد، یک ویلا زیاد یا کم، اما من باید با همسرم صحبت نمایم ...

کاتیا توضیح داد: "من شما را ترک می کنم". "من در این ویلا زندگی خواهم کرد ...".

می دانید، من حتی این صحنه را می بینم. شاید در مکسیکو ثروتمندان به دلیل چنین چیزهای کوچک می گریند، اما نه اینجا. میدانید، وقتی که وارث بزرگترین دارایی در آلمان با دختری از سالون زیبایی ازدواج می کند، او باید برای حوادث غیرمنتظره آماده باشد.

و احتمالاً زندگی شاد خانواده آنها قبلاً پر از شگفتی بوده است. اما این بار همه چیز خیلی جدی تر شد.

کاتیا، 45 ساله، به شوهرش گفت: "من حامله هستم."

- اوه ، چطور! و از کی؟

- از ترمیم کار افغان. من او را دوست دارم، ما پسر خواهیم داشت. و شما ما را تمویل خواهید کرد!

عاشقی در شبکه های اجتماعی به زندانی شدن نوجوان عربستانی به پایان رسید - اسپوتنیک افغانستان
عاشقی در شبکه های اجتماعی به زندانی شدن نوجوان عربستانی به پایان رسید + ویدیو
و می دانید، او شوخی نمی کرد! آنها واقعاً یک پسر دارند، او در حال حاضر یک ساله است. آنها در یک ویلا در دوسلدورف زندگی می کنند. و آنها ویلای دیگری، بزرگتر می سازند. تا والدین طارق در آن زندگی کنند.

طبعاً، فراو آلبریخت هنوز همسر آلدی است. هنوز کسی در مورد طلاق صحبت نمی کند. علاوه بر این، به طور رسمی تئو آلبرخت پدر یک نوزاد افغان است. و او، البته، همه را تمویل میکند.

پناهنده مقبول اخیراً سی سالگی خود را جشن گرفت. و او هنوز هم عاشق کاتیا است. آنها تقریبا 4 سال "عاشق یکدیگر" بودند. خاندان آلبرخت - جامعه بسیار بسته است. این یک معجزه است که جزئیات زیادی بیرون آمدند، حتی سالها بعد ...

چه کسی پس از این خواهد گفت که آلمان با تمام وجود در برابر مصیبت تمام جهان آغوش خود را نه گشوده است ؟! طنز گونه باید افزود که با روح و جسم. اما واقعیت این است، که در کجا، در کدام کشور دیگر، یک مهاجرساده-کارگر میتواند همسر یک میلیاردر را از او جدا سازد؟

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала