دانشمند سویدنی: چرا باید گوشت انسان را خورد؟

© Photo / Public domain/ ╬ಠ益ಠ)دانشمند سویدنی: چرا باید گوشت انسان را خورد؟
دانشمند سویدنی: چرا باید گوشت انسان را خورد؟  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
این مقاله اشتهای شما را هنگام دیدن کوفته سویدنی از بین می برد. نویسنده نشریه امریکایی راجع به دانشمند سویدنی معلومات میدهد که در تلویزیون محلی خوردن گوشت انسان را به خاطر نجات سیاره پیشنهاد میکرد. نویسنده، با استفاده از این مثال راجع به ماجراجویان به اصطلاح سبز معلومات میدهد که از ترس مردم در برابر آخرزمان بهره برداری میکنند.

سیلوین دیوک (Selwyn Duke) در مقاله خود در نشریه The New American (امریکا) در ادامه می نویسد، این مقاله اشتهای شما را هنگام دیدن کوفته سویدنی از بین می برد. اگر تا به حال جنون به روحیه «آسمان ها فرو میریزند، با عجله باید برای نجات سیاره دوید» ظاهراً «مشی جدید سبز» ( مجموعه اقدامات رادیکال اقتصادی که توسط جناح چپگرای حزب دموکرات پیشکش گردیده – تبصره مترجم)، نقطه اوج محسوب میشد، پس حالا آن را ماگنوس سودورلوند (Magnus Söderlund) دانشمند سویدنی با پیشنهاد خود در مورد نجات محیط زیست توسط خوردن گوشت انسان شکستانده است.

طوریکه سایت سامیت نیوز (Summit News) خبر میدهد:

ماگنوس سودورلوند (Magnus Söderlund) به مثابه کارشناس دعوت شده راجع به «غذای آینده» طی سخنرانی در تلویزیون سویدن اعلام داشت که یک سلسله سیمینارها راجع به دورنمای مصرف گوشت انسان به خاطر آن برگزار میکند، تا تغییرات اقلیمی متوقف ساخته شوند.

روزنامه: گرم شدن جهانی اقلیم میتواند باعث بروز جنگها و خشونت ها گردد - اسپوتنیک افغانستان
روزنامه: گرم شدن جهانی اقلیم میتواند باعث بروز جنگها و خشونت ها گردد

ایکالوژستان و سبزها از جمله صنایع تولید گوشت و زراعت را به گرم شدن احتمالی اقلیم متهم میکنند.

سودورلوند راه حل تخیلی با روحیه « Soylemt Green» (Soylemt Green، فلم-انتی اوتوپییا 1973 به اساس رومان هاری هاریسون «شور بخورید، شور بخورید!» راجع به تراکم نفوس و آلودگی زمین – تبصره مترجم) پیشنهاد میکند.

به اساس اعتراف خودش، یکی از بزرگترین موانع تابو اجتماعی در ارتباط با مردگان است: برای بسیاری ها، خوردن گوشت مردگان بی حرمتی شمرده میشود.

سودرلوند خاطرنشان كرد: افراد در عادت های غذایی "کمی محافظه كار" هستند و تمایل به خوردن آنچه که به آن عادت نکرده، بطور مثال اجساد، تمایل ندارند.

در پشت سر متصدی برنامه در استودیو تصویری: دستان چسپیده انسان در پنجه دیده میشد. چقدر اشتها آور است!

اما هنوز به سختی میتوان باور کرد. چه کسی می داند، شاید سودرلوند، دانشمند فاکولته اقتصاد عالی استکهلم، فقط به دنبال انتشار نشریات جدید است. یا شاید برعکس، او در تلاش است تا مفکوره های کمی پوچ را درمورد رژیم غذایی "سازگار با محیط زیست و مسوولیت اجتماعی" (خوردن حیوانات خانگی و حشرات) به فروش برساند.

اقلیم صحرای بزرگ افریقا هر بیست هزار سال یکبار تغییر می‌کند - اسپوتنیک افغانستان
اقلیم صحرای بزرگ افریقا هر بیست هزار سال یکبار تغییر می‌کند

 سودرلوند - فقط آخرین شخص در ردیف بی پایان از کلاهبرداران سبز نیست که از ترس مردم از گرسنگی سوءاستفاده میکند. در حقیقت، ترس وی به همان اندازه، مانند پیش بینی روزنامه «لندن تایمز» در سال 1894 قابل توجیه است: روزنامه پیش بینی می کرد که تا سال 1945 لندن در زیر لایه سه متری کود اسب دفن خواهد شد.

تهدید واقعی در چیست: سبزها به امید راه اندازی نمودن انتی اوتوپیای چپ، وقتیکه پیشرفت تکنولوژی متوقف شود، به ما تبلیغات خواهند کرد که ما در آستانه فقر و مرگ قرار داریم. از روی قضاوت در باره کشورهای جهان سوم، ایکالوژی نیز در این صورت برهم خواهد خورد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала