Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فلیپه لوئیز: نیمار به شدت خوهان بازگشت به بارسا است

© AP Photo / Ronald ZakBrazil's Filipe Luis and Neymar, from left, jokes during a national soccer squad training session at the Ernst Happel Stadium in Vienna, Austria, Sturday, June 9, 2018.
Brazil's Filipe Luis and Neymar, from left, jokes during a national soccer squad training session at the Ernst Happel Stadium in Vienna, Austria, Sturday, June 9, 2018.  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فلیپه لوئیزهمتیمی نیمار مدعی است که آینده نیمار مشخص است زیرا او به شدت خواهان بازگشت به بارسلونا است.

به گزارش اسپوتنیک، نیمار در تابستان جاری خواهان بازگشت به بارسلونا بود و باشگاه بارسلونا و نیمار برای این انتقال تلاش کردند اما درنهایت این بازیکن در پی اس جی ماندنی شد و نتوانست به بارسا برگردد.

جرارد پیکه مدافع بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پیکه ابراز امیدواری کرد که نیمار به بارسا برگردد

حالا فلیپه لوئیز یکی از همتیمی‌های نیمار مدعی شده است که او به شدت خواهان بازگشت به بارسلونا است و این نشان می‌دهد که آینده او مشخص است.

لوئیز در مورد این‌که آیا نیمار برای بازگشت به بارسلونا تلاش کرد، به مارکا گفت:« بلی، نیمار به شدت تلاش کرد و دو ماه نام او در رسانه‌ها در صدر بود و اگر تلاش نمی‌کرد چنین نمی بود. جدایی از پاریس هم ساده نیست زیرا آن‌ها نمی‌خواهند نیمار را از دست دهند. نیمار در پاریس هم می‌تواند رشد بیشتر کند و به آنچه دوست دارد برسد. پی اس جی با داشتن کاوانی، امباپه و مائوری ایکاردی در اروپا تیم خطرناک خواهد بود.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала