Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افغانستان 1 بنگله‌دیش 0؛ پیروزی جذاب با بازی برتر

© photo by: feroz Mashoufتیم ملی فوتبال افغانستان
تیم ملی فوتبال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم ملی فوتبال کشور موفق شد تیم ملی بنگله‌دیش را در بازی برتر شکست داد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتبال کشور در ورزشگاه مرکزی شهر دوشنبه کشور تاجکستان میزبان تیم ملی بنگله‌دیش بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-0 شکست دهد و 3 امتیاز مهم این دیدار را کسب کند.

تیم ملی فوتبال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پایان نیمه نخست؛ پیروزی شیران خراسان با گول کاپیتان نور+ویدیو

در این دیدار ملی پوشان افغانستان تیم برتر بودند و در بیشتر دقایق بر بازی سوار بودند. از همان دقایق آغازین بازی ملی پوشان افغانستان به تیم ملی بنگه‌دیش وارد کردند و چندین بار تا مرز باز شدن دروازه حریف پیش رفتند تا این در دقیقه 27 کاپیتان فرشاد نور موفق شد دروازه بنگله‌دیش را باز کند.

ارسال عالی میلاد پوپلزی در درون محوطه جریمه به فرشاد نور رسید و کاپیتان تیم ملی هم با ضربه سر عالی دروازه تیم ملی بنگه‌دیش را باز کرد تا با افغانستان خیال راحت و پیروزی 1-0 به نیمکت برود.

نیمه نخست بازی اما با یک اتفاق تلخ برای تیم ملی به پایان رسید و امید پوپلزی مدافع خوب کشور مصدوم شد و جایش را به میلاد انتظار داد.

در نیمه دوم یکبار دیگر تیم ملی کشور بازی را هجومی آغاز کرد و فرصت نداد بنگله‌دیش بر دروازه اویس عزیزی فشار وارد کند.

تلاش‌های ملی پوشان افغانستان تا پایان بازی نتیجه نداشت و این بازی با برتری افغانستان در 90 دقیقه به پایان رسید و 3 امتیاز مهم این دیدار را کسب کند.

تیم ملی افغانستان با آن‌که فرصت زیادی برای هماهنگی نداشت و با فشار و مشکلات زیادی وارد تاجکستان شد اما با آن‌هم موفق شد تیم بنگله‌دیش را شکست دهد.

این در حالیست که تیم ملی بنگله‌دیش از ده روز قبل در کشور تاجکستان حضور داشت و سه بازی تدارکاتی نیز در این کشور برگزار کرده بود اما با آن هم در مقابل افغانستان شکست خورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала