Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تولیسو: فرانسه باید بدون پوگبا، امباپه و کانته پیروز شود

© Sputnik / Vladimir Pesnya /  مراجعه به بانک تصاویر کیلیان مباپه بازیکن تیم ملی فرانسه
کیلیان مباپه بازیکن تیم ملی فرانسه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کورنتین تولیسو، هافبک تیم ملی فرانسه و باشگاه بایرن مونیخ به این باور است که تیم ملی کشورش در عدم ستاره‌هایش می‌تواند پیروز شود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از سایت گل، سه ستاره بزرگ تیم ملی فرانسه به دلیل مصدومیت، نمی‌توانند تیم شان را در دیدار برابر اندورا در مرحله مقدماتی یورو 2020 همراهی کند.

پوگبا، کانته - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پوگبا و کانته؛ مشترکا با ارزش ترین هافبک های میانی+عکس

کورنتین تولیسو، هافبک فرانسوی باشگاه بایرن مونیخ به این باور است که فرانسه می‌تواند در عدم حضور این سه ستاره بزرگ تیم ملی فوتبال کشورش به پیروزی برسد. این هافبک تیم ملی فرانسه در گفتگویی در این خصوص گفت: "پوگبا، ام باپه و کانته بازیکنانی مهم برای فرانسه هستند. نمی‌توانیم برای بازگشت آنها صبر کنیم اما چه در تیم حاضر باشند چه نباشند، فرانسه باید بدون آنان نیز پیروز شود. من فکر می‌کنم ما چه با آنها و چه بدون آنها پیروز خواهیم شد".

پل پوگبا به دلیل مصدومیت مچ پا از اردوی تیم ملی فرانسه در ماه سپتامبر خط خورده و جای او را در تیم ملی، متئو گوئندوزی پر خواهد کرد. کیلیان امباپه دیگر ستاره فرانسوی باشگاه پی‌اس‌جی شب در جریان بازی با تولوز مصدوم شد و بین سه هفته تا یک ماه به دور از میادین دور است. کانته دیگر ستاره تیم ملی فرانسه نیز به دلیل مصدومیت نمی‌تواند به میدان برود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала