Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دیگو کاستا: آروزی گریزمن بازی در کنار مسی بود

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر آنتوان گریزمن
آنتوان گریزمن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیگو کاستا به این باور است که گریزمن را نباید به خاطر رویای بازی کنار مسی ملامت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دیگو کاستا ستاره حاشیه‌ساز اتلتیکو مادرید به این باور است که گریزمن رویای بازی در کنار مسی را داشت و نباید به این خاطر سرزنش شود. آنتوان گریزمن ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید تابستان سال روان به بارسلونا پیوست. جدایی او یک سال بعد از تصمیم وی برای رد پیشنهاد آبی‌اناری‌ها و تمدید با اتلتیکو رخ داد که واکنش شدید هواداران این باشگاه را برانگیخت. حتا هواداران اتلتیکو در خارج از ورزشگاه پیش از هر بازی تیم شان لوح این ستاره شان را تخریب می‌کردند.

آنتوان گریزمن ستاره فرانسه - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
قول گریزمن برای پنالتی زدن

کاستا در واکنش به موج جدید ضد گریزمان در اتلتیکو گفت: «من هیچ تلاش برای ماندن او نکردم. چرا که هر بازیکن در تعیین آینده خود آزاد است. او با فرانسه قهرمان جهان شده و من هم سال 2014 با اتلتیکو فاتح لالیگا شدم. من با بررسی شرایط آن زمان از اتلتیکو جدا شدم. در اتلتیکو بسیار راحت بودم اما تصمیم گرفتم به چلسی بروم پس اکنون نمی توانم گریزمان را به خاطر پیوستنش به بارسا مواخذه کنم.»

کاستا در ادامه صحبت‌هایش افزود: « این را می‌پذیرم که جدایی او برای هواداران دردناک بود و شاید بهتر بود او به روش دیگری جدا می شد. معتقدم اگر گریزمان سال گذشته به بارسا می رفت، اتفاقات کنونی را شاهد نبودیم. می دانم که رویای او بازی کنار مسی و همچنین سوارز بود و نمی‌توان او را به این خاطر سرزنش کرد. گریزمان یک فضای جدید و یک چالش متفاوت می خواست. او همیشه در رختکن فضایی شاد ایجاد می کرد و امیدوارم در تیم جدیدش این حس خوب را از دست نداده باشد».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала