Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال برای جذب بهترین بازیکن سال اروپا وارد عمل شد

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر فن دایک-بازیکن لیورپول
فن دایک-بازیکن لیورپول - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه رئال مادرید تلاش دارد تا مدافع هالندی باشگاه لیورپول و بهترین بازیکن سال اروپا را به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه "اکسپرس"، باشگاه رئال مادرید تلاش دارد تا ویرجل فن دایک، مدافع هالندی باشگاه لیورپول و همچنان بهترین بازیکن سال اروپا را به خدمت بگیرد.

فن دایک-بازیکن لیورپول - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
فوری: فن دایک بهترین بازیکن اروپا شد

این مدافع هالندی از پس پیوستن به لیورپول، نشان داد که او مهره گمشده یورگن کلوپ برای فتح جام‌ها بوده است. این مدافع هالندی که امسال بهترین بازیکن سال اروپا شد، با درخشش برابر بهترین مهاجمان قاره سبز، سرخ پوشان را تا قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برد. فن دایک به تازگی موفق شد با از سد ستاره های بزرگ فوتبال چون مسی و رونالدو پیشی گیرد و جایزه بهترین بازیکن سال اروپا را از آن خود کند. اکنون کهشکانی‌ها تلاش دارند تا رضایت او را به دست آورند. اما به نظر می‌رسد که کار بسیاری دشواری را پیش رو دارند چون این این مدافغ هالندی گفته که دوست دارد در لیورپول بماند.

در همین حال، لیورپول نیز بیخیال نیستند و می‌خواهد او را از این گونه مسائل به دو نگه دارند. در تازه‌ترین مورد هم مسوولان لیورپول بزودی به دنبال تمدید قراردادش است. این باشگاه انگلیسی تلاش دارند تا دستمزد هفتگی این ستاره شان را از 125هزار پوند به 200هزار پوند در هفته، افزایش دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала