Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فرمانروایی پرتگال در اروپا

© Photo / FB/UEFA EURO 2020تیم ملی فوتبال پرتگال
تیم ملی فوتبال پرتگال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم‌های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی پرتگال عنوان قهرمانی را در اروپا کسب کردند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از آ.اس، پرتگال اکنون به تمام معنا در اروپا فرمانروایی می‌کند. تیم ملی فوتبال ساحلی این کشور یک شنبه در رقابت‌های قهرمانی قاره سبز، روسیه را 4 – 2 شکست دهد. پرتگال قهرمان فوتبال یازده نفره، فوتسال، فوتبال ساحلی و لیگ ملت‌ها است. در این دوره قدیمی‌ترین قهرمانی عنوانی بود که پسران فرناندو سانتوس فتح کردند.

تیم ملی فوتبال پرتگال - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
قدرت خط آتش پرتگال + عکس

تیم ملی فوتبال پرتگال در یورو 2016 به لطف گل ادر فرانسه را شکست داد. بازیکن قدرتمند پرتگالی به میدان رفت تا تک گل دیدار را در بازی که زیر تاثیر آسیب دیدگی کریستیانو رونالدو قرار گرفته بود به ثمر برساند. این تیم در جام جهانی تا مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد و مغلوب اروگوئه شد. با این حال در لیگ ملت‌ها پیروزی دیگری به دست آورد تا دومین قهرمانی پیاپی‌اش را در قاره سبز تجربه کند.

 اکنون این تیم برای صعود به یورو 2020 تلاش دارد که در دیدار امشب اوکراین را شکست دهد و به سه امتیاز دست یابد. پرتغال در گروه B صدرنشین است. این کشور صرفا در فوتبال یازده نفره‌اش موفق نبود. در فوتسال اروپا نیز با حضور ریکاردینیو قهرمان شد. این قهرمانی تنها در تیم ملی دیده نشد بلکه اسپورتینگ پرتگال توانست فاتح لیگ قهرمانان شود. فوتبال ساحلی جایی است که پرتگالی‌ها بیش‌ترین عناوین را به دست آوردند.

این تیم دوباره قهرمان جهان شد و هفت قهرمانی در اروپا به دست آورد. هم‌چنین 6 قهرمانی در لیگ اروپا کسب کرد که آخرین‌شان برابر روسیه به دست آمد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала