Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمادگی شهردار ویلنیوس برای میزبانی از شام مشترک مسی و رونالدو + عکس

© AFP 2023 / Ben STANSALLNominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.
Nominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ریمیگیوس سماسیوس، شهردار شهر ویلنیوس کشور لیتوانی اعلام کرده این شهر آماده میزبانی از شام مشترک دو ستاره فوتبال جهان است.

به گزارش اسپوتنیک، ویلنیوس که بزرگترین شهر و پایتخت کشور لیتوانی است، آماده است تا میزبان شام مشتر کریستیانو رونالدو و لئونل مسی باشد. ریمیگیوس سیماسیوس شهردار شهر ویلنیوس اعلام کرد که قرار است پیشنهادی به دو ستاره فوتبال جهان ارائه شود تا در یکی از بهترین رستوران‌های پایتخت لیتوانی میزبان شام مشترک این دو بازیکن باشند.

شهردار این شهر در بخشی از سخنانش به این موضوع نیز اشاره کرد که از همین اکنون یک میز اختصاصی برای صرف شام آن‌ها تعیین شده است. این پیشنهاد پس از این اعلام که رونالدو در مراسم برترین‌های فیفا 2019 گفته بود که گرچه سال‌ها در حال رقابت با مسی است، اما تاکنون این دو شام مشترکی در کنار هم صرف نکرده‌اند.

شهردار پایتخت لیتوانی در پایان تصریح کرد: پیشنهاد رونالدو به مسی برای شام مشترک، تاثیر خوب و مثبتی جهت افزایش توریست‌های ما داشته است. بنابراین ما نیز به آن‌ها پیشنهاد می‌کنیم که در ویلنیوس میزبان شما آن‌ها باشیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала