Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا همچنان در تلاش خرید نیمار

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار
نیمار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خاویر بورداس از مسولان اداری بارسلونا گفته است که این باشگاه بازگشت نیمار به اسپانیا را رد نکرده است.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا هنوز به دنبال بازگشت نیمار است و خاویر بورداس مدیر بارسا به یک نشریه کلمبیایی گفت که مهاجم برزیلی می تواند وارد بازار زمستانی شود.

بورداس اضافه می کند: بازگشت باید "از نظر اقتصادی مناسب باشد، در حالی كه او می خواهد بیایدو  ما آنچه را كه می توانیم انجام دهیم، انجام خواهیم داد."

امکان قرارداد ستاره برزیلی در جنوری سال آینده باز است، بورداس می گوید: "این دیده می شود که همه در فوتبال بسیار تغییر می کنند، اما نیمار نیمار است."

بورداس یادآور شد: در مذاکراتی که با پاری سن ژرمن انجام دادند سقف اقتصادی بالایی داشتند، اما "متأسفانه" کافی نبود. دوسیه نیمار یک مورد خاص است. او یک بازیکن استثنایی است و می خواهد به بارسا بیاید. او به پاریس باور نکرده و برای رفتن به آنجا اشتباه کرده، او خودش این حرف را زده است."

از سوی دیگر، مدیر بارسا با اشاره به ماندن لیونل مسی در بارسلونا برای رد مواردی که در قراردادش و نیز جدایی او بخاطر پول گفت: "مردم نگران هستند زیرا قرارداد تمام می شود اما مسی می ماند زیرا او اهل بارسا است. او احساس می کند، او از لاماسیا آمده و شما فقط باید آن را ببینید وقتی یک بازی را از دست می دهید."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала